Scrap&Music

U mnie dziś piękny dzień. Jest ciepło i słonecznie, po prostu idealnie by zacząć pracować nad czymś nowym w sposób dokładnie taki jaki podpowiada nam serce. To uwielbiam najbardziej - poczucie wolności podczas tworzenia, kiedy robię tylko to na co mam ochotę. Szczęśliwie jestem w design teamach które nigdy nie oczekują ode mnie prac które musiałabym tworzyć niezgodnie ze swoimi pragnieniami. Jest wręcz przeciwnie, wspaniali ludzie z którymi współpracuję zachęcają bym robiła to co mi w duszy gra. Chciałabym Wam gorąco podziękować, bardzo to doceniam. :*

Today we have beautiful Sunday here in Poland. Sunny and warm - just perfect to start working on something new and creating with fun in you own style and your own way. This is what I like the most -  feel of the freedom while creating, when you do just what you want. Luckaly I'm on the DTs that never expect me to do anything against my wishes. It's just quite the opposite, I'm surrounded with great people who always encourage me to do what my heart tells me to do. Just wanted to say thank you guys, I really do appreciate that :*

Ale do rzeczy! Dziś chciałabym Wam pokazać moją pracę stworzoną z pasją i miłością. Zostałam zaproszona przez super miłą Anę Castro do gościnnego projektowania w tym miesiącu na wyzwaniowym blogu Scrap&Music. Jak pewnie wiecie muzyka odgrywa w moim życiu ogromną rolę więc praca nad tym scrapem była wielką przyjemnością. Jestem szczęśliwa mogąc dołączyć do zespołu ten jeden raz. Różnież bardzo zainspirowały mnie prace dziewczyn z DT. Obejrzyjcie je tu.
A tak przy okazji, czy pamiętacie gdy Ana była moim gościem? Jeśli chcecie dowiedzieć się o niej więcej zajrzyjcie tu,

Okay, let's get to the point! Today I would like to show you my new page created with love and passion. I was invited by super kind Ana Castro to be guest designer at Scrap&Music challenge blog this month. As you may know music is a special part of my life so working on this page was just a pure pleasure. I'm so happy I could join the team for this one special time and feel very inspired by beautiful girl's works. Check them out here.
Btw. do you remember when Ana was my guest? If you want to get to know more about her click here.


Pracowałam z papierami Prima z kolekcji Lyric, wykorzystałam też chipboard Blue Fern Studios.Znajdziecie tu wiele różnych rodzajów farb: Silksy, ArtAnthology i Shimmerz. Wykorzystałam również suche pastele i PanPastele.


I worked on Prima papers from Lyric collection and used Blue Fern Studios chipboard. You can find here a lot of different paints just like Silks, ArtAnthology and Shimmerz. I also used some dry pastels and PanPastels.

Comments

  1. Beautiful !! Love the bright colors !!

    ReplyDelete
  2. Página absolutamente maravilhosa!!!!Abrilhantou o blog Scrap & Music.

    ReplyDelete
  3. beautiful page- love the colors!!

    ReplyDelete
  4. This is such a gorgeous layout, Czekoczyna. Love the beautiful colors and all the details. Thank you so much for being our guest designer at Scrap and Music. ^_^

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. This is soooooo pretty!
    Like everything on your blog!

    ReplyDelete
  7. This is fabulous...so inspiring!!

    ReplyDelete
  8. Utterly gorgeous... would love to take a class with you - please come to England!!
    Alison x

    ReplyDelete
  9. Gorgeous! Your page is amazing as usual. I really love your work!
    Hugs
    Paula

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts