Sweet canvas - Mixed-Media Place and...

Hello my friends! Today was very very hot here in Warsaw and I was working for the whole day so I'm absolutely exhausted. The only thing I'm dreaming about is Top Gear and my sweet watermelon that is waiting for me near my super comfy couch. Nice combo, right? :D But before I end my day I want to show you my new and very tiny mixed-media canvas. And if it's about mixed-media it must be Mixed-Media Place challenge. This time we want you to show us how you use Distress Inks. Don't you love them? I do, and here is a few words about my work:

Witajcie kochani! Dziś było naprawdę gorąco, a w dodatku pracowałam cały dzień więc jestem kompletnie wykończona. Jedyne o czym teraz marzę to Top Gear i słodki arbuz który czeka na mnie przy mojej super wygodnej kanapie. Niezłe połączenie, prawda? :D Ale zanim zakończę swój dzień chcę Wam pokazać moje nowe malutkie, mixed-mediowe płócienko. A jeśli mówimy o mixed-media to musi być przecież nowe wyzwanie na Mixed-Media Place. Tym razem chcemy byście pokazali nam jak używacie tuszów Distress. Bo czyż ich nie kochacie? Ja bardzo! Oto kilka słów o mojej pracy.

What I love most about Distress Inks is their versatility. They are very easy to use in many ways. I like to use them with my soft paintbrush just like watercolour paint. I work on my CraftSheet and just simply press the pad down. Then I add some water with my MiniMister and that's all, our own watercolour paint is ready to use. It is very easy way to get beautiful effect. This time I worked on tiny canvas. Hope you like it :)

To co najbardziej lubię w tuszach Distress to ich wszechstronność. Można ich używać na wiele sposobów bez większej trudności. Lubię nakładać je miękkim pędzlem tak jak farbę akwarelową. Pracując na CraftSheet odbijam poduszeczkę z tuszem i spryskuję wodą. Teraz można już zacząć malować. To bardzo prosty sposób dzięki któremu możemy osiągnąć wspaniałe efekty. Tym razem pracowałam na malutkim płótnie. Mam nadzieję, że Wam się podoba. :)



 


Please drop by here to join us and see some beautiful projects from our DT.

Zajrzyjcie tu by wziąć udział i obejrzeć piękne prace dziewczyn z zespołu.

Wykorzystałam / I used:







* * *

But that's not all! Today me and my dear friends are thrilled to show you our new project " Lift Summer Crafts". 

Ale to nie wszystko! Dziś ja i moje bratnie dusze cieszymy się mogąc ujawnić Wam nasz nowy projekt "Lift Summer Crafts".


What is Lift Summer Crafts? A series of summer challenges, mixing many different craft techniques, which are designed to add variety to your summer blissful idleness. For all challenges there will be a sketch prepared by a designer leading specific challenge. Our project is for creative people. It doesn't matter if you are a begginer or an advanced and what kind of technique you use. What matters is you enjoy playing with us.
Be inspired and show your latent talent! Play with us! We will start on first summer day (2013 June, 21st) and will be playing till the end of summer holiday (2013 August, 31st)
Czym jest Lift Summer Crafts? To letni projekt tygodniowych lub dwutygodniowych wyzwań z różnych technik rękodzieła, mających na celu urozmaicenie wakacyjnego lenistwa. Wyzwania ze wszystkich technik będą opierały się na mapce projektu, którą stworzy opiekun-projektant każdej techniki rękodzieła. Akcja skierowana jest do osób związanych z rękodziełem i twórczym stylem życia. Bez względu na technikę, w której tworzysz, stopień zaawansowania ciesz się razem z nami swoim hobby.

Zainspiruj się, pokaż, jaki drzemie w Tobie talent, weź udział w naszej zabawie! Ruszamy pierwszego dnia lata (21 czerwca 2013) i bawimy się do końca wakacji (31 sierpnia 2013).

 Sounds good? If you want to know some details, win a nice prize from 7DotsStudio, know our great sponsors and simply join us, please click here, and make yourself comfortable in this very special place which I hope will be one of your best inspirations for this summer.
You can also find us here, on Facebook.
Brzmi nieźle, prawda? Jeśli chcecie poznać szczegóły, wygrać nagrodę od 7DotsStudio, poznać naszych wspaniałych sponsorów i po prostu się przyłączyć, kliknijcie tu i rozgośćcie się w tym wyjątkowym miejscu, które, mam nadzieję, będzie jedną z Waszych najlepszych inspiracji tego lata.
Znajdziecie nas także tu, na Facebooku.



ps. I want to say huge Thank You for all of your kind words and congratulations. I really appreciate that and when I know I got such a great friends I want to create more and more and more. You are wonderful!
ps. Chcę Wam bardzo podziękować za każde miłe słowo i gratulacje. Naprawdę wiele to dla mnie znaczy i kiedy wiem, że mam tak wspaniałych przyjaciół to chce mi się tworzyć więcej i więcej i więcej. Jesteście wspaniali!!

Comments

  1. Cóż mi pozostaje powiedzieć :) <3 i tyle :) :*

    ReplyDelete
  2. What a perfectly stunning little piece of art - love it!

    ReplyDelete
  3. So beautiful! I need to buy some Distress Inks - never used them before!!

    ReplyDelete
  4. Oh Helen, I can not believe it! You need to try them :) Thank you for visiting girls :* Małgorzata Metryka, Tusia dziękuję Wam bardzo :*

    ReplyDelete
  5. Praca jest tak piękna i urocza, że aż nie sposób nie oglądać jej z uśmiechem na twarzy! :)

    ReplyDelete
  6. What an enchanting canvas - so tiny and so beautiful! The new summer challenge sounds great - will go and have a look now.
    Alison x

    ReplyDelete
  7. This is gorgeous co small and so full of yummy things x

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts