Where you can find me

Hello! I'm here today to show you a few places where you can easily find me.  I think it is a good time for that kind of blog post because Google Reader will stop working in a few days. I don't like it as I got tons of followers there and I don't want to lose you guys :) But luckily there is Bloglovin - great place for all of your favorite blogs. You can move from Google Reader to Bloglovin and it is very easy. I already did it a few weeks ago and it took me only few minutes. All you need to do is to click here:

Witajcie! Dziś przybywam by pokazać kilka miejsc w których możecie mnie znaleźć. Myślę, że to właściwy czas na taki post bo niedługo Google Reader przestanie istnieć. Nie lubię tego bo mam tam mnóstwo obserwujących, a nie chcę Was stracić :) Ale na szczęście jest Bloglovin - świetne miejsce do przeglądania ulubionych blogów. Przeprowadzka z Google Reader na Bloglovin jest bardzo łatwa. Sama to zrobiłam kilka tygodni temu i zajęło mi to tylko kilka minut. Wszystko co musicie zrobić to klikną tu:


And then click "Import from Google Reader" and wait a few minutes as Blogloving is doing it's job :D When everything will be done you can simply enjoy reading your favorites blogs.

But if you already have Bloglovin account and didn't follow me yet you can simply click this button:

Potem należy kliknąć "Importy from Google Reader" i poczekać chwilę aż Bloglovin zrobi co do niego należy :D Kiedy zakończy możecie zwyczajnie cieszyć się czytaniem ulubionych blogów.
Jeżeli jednak macie konto Bloglovin a dotąd mnie nie obserwowaliście możecie też po prostu kliknąć ten przycisk:

Follow on Bloglovin

***

The next thing is my Facebook page. Did you know I got the personal page and my blog's page? So you can find me on Facebook as Katarzyna Krzymińska where I share some more personal posts and photos and as czekoczyna.blogspot.com.

Kolejna sprawa to Facebook. Czy wiecie, że mam tam dwie strony? Osobiste i blogowe. Znajdziecie mnie jako Katarzynę Krzymińską gdzie dzielę się bardziej osobistymi informacjami i zdjęciami, ale również jako czekoczyna.blogspot.com



But there is more places where you can find me:
Ale jest jeszcze więcej miejsc gdzie mnie znajdziecie:

***

Instagram - @kasiakrzyminska:


Instagram


***

Pinterest:


***

Twitter- @Czekoczyna



***

Here are my galleries at...
Galerie na...

 



{just click the banners}
{wystarczy kliknąć logo}

***

And you can always find me here:
Zawsze znajdziecie mnie również tu:

czekoczyna@gmail.com

Comments

  1. yep stalking your brilliance kinda everywhere now! xxx

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts