7/02/2013

7 Dots Studio day!

This is the second time when I choose beautiful Finn’s paper as a base. I was always afraid to use these papers as they are small pieces of art to me. But when I saw this unique and mysterious old photograph in my collection I knew it would need very special decoration.

To dopiero drugi raz gdy wybieram piękny papier Finn jako bazę. Dotąd zawsze obawiałam się używać ich w taki sposób jako że widzę w nich małe dzieła sztuki. Ale kiedy znalazłam w swoich zbiorach tę wyjątkową i tajemniczą starą fotografię, wiedziałam że będzie wymagała wyjątkowej oprawy.




Dreamer – Sweet dreams
Dreamer – Daydreaming
Hopefully – Never let me go
Domestic goddess – stickers 12×12
  * * *
 I made this page in my book of dreams – big journal where I collect my dreams and feelings. As you can see I had fun with stencils and paints. I also used some stickers leftovers to create a texture. The text says “courage”.

 Stworzyłam tę stronę w moim zeszycie snów – dużym dzienniku w którym zapisuję sny i uczucia. Tak jak widzicie stworzyłam ją głownie przy pomocy masek i farb. Użyłam też pozostałości po naklejkach do stworzenia faktury.







Domestic Goddess – stickers 12×12
All I ever – Soft blanket
Domestic Goddess – Spice and sugar
Domestic Goddess – Proudly handcrafted
* * *
I embellish this small treasure box with papers from All I ever collection which is still one of my favorite. I love their romantic and elegant style and I think they are just perfect for girlish things.
 Ozdobiłam to malutkie pudełeczko ze skarbami papierami z kolekcji All I ever,  która jest wciąż jedną z moich ulubionych. Uwielbiam jej romantyczny i eleganki style i myślę że jest idealna do dziewczęcych spraw.



All I ever – Sandy beach
All I ever – Die cuts

19 comments:

  1. Always a pleasure to check out your posts! Beautiful projects!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you :* I feel very honoured to see you here.

      Delete
  2. rewelacja! co za szczęście, że znowu będę na Twoich warsztatach !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ach! Co za szczęście dla mnie! :))

      Delete
  3. przepiękne
    szczególnie scrap mnie zauroczył - cudowny!

    ReplyDelete
  4. Cudowności!!!Pozdrawiam serdecznie i słonecznie w te lipcowe piękne dni:)
    Peninia*
    ♥♥♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gosia M., Peninia Dziękuję Wam moje kochane :*

      Delete
  5. So gorgeous! LOVE your light touch!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you :* And thank you for visiting :*

      Delete
  6. красиво! потрясающий фон... просвечиваются силуэты старинных фото, живые краски... необычное обрамление для старинной фотографии! я восхищена Вашими работами!

    ReplyDelete
    Replies
    1. With a little help of Google Translator I can understand what you wanted to say :) Although I was studying Russian for a few years so it's not that bad. Thank you anyway for your kind words. I'm so happy you like it :*

      Delete
  7. tout simplement magnifique...

    ReplyDelete
  8. FANTASTYCZNE LO! Uwielbiam te Twoje inspirujące prace! ♥

    ReplyDelete

Blog Archive