7/25/2013

Art - Prima Marketing

Prima stencils, stamps, canvas, burlap, resins, pebbles, metal elements and flowers. If you could have them all right now in front of you, on your own desk, could you resist and don't create something? I bet you couldn't. When I got all of these amazing supplies I had to start working immediately and here is what I created with some of new Prima products:

Prima i jej maski, stemple, płótno, kamyczki, metalowe elementy i kwiaty. Jeśli mielibyście je teraz przed sobą, na własnym biurku, czy moglibyście powstrzymać się przed stworzeniem czegoś? Założę się że nie. Kiedy dostałam te wszystkie wspaniałe rzeczy musiałam zacząć pracować natychmiast i oto co przygotowałam z najnowszymi produktami Primy:




Prima Products:
569495 - Stencil
569440 - Stencil
960537 - Elementals stencil
813352 - Everyday Vintage kit
961121 - Mechanicals
891794 - Ingvild Bolme - Junkyard Findings
570620 - Pebbles
570248 - Say it in crystals
571115 - Flowers - La Tela
571108 - Flowers - La Tela

To be honest as for new Prima releases my favorites are stencils, pebbles, mechanicals, burlap flowers and stamps and I'm sure you would love them too. Here you will find blog post with more inspirations from DT.

Szczerze mówiąc moim ulubionymi produktami z najnowszych kolekcji Primy są maski, kamyczki, mechanicals i materiałowe kwiaty. Tu znajdziecie post, w którym czeka na Was mnóstwo inspiracji od DT.

p.s As you can see the title of my layout is "Art" though I do not consider my works as a pieces of art. :D I want you to know that. They are just my way to express myself, they are my escape from boring reality and they are my passion. The photo of paint brushes was taken at my Mom's studio where she creates many pieces of art and they are really inspiring to me.

ps. Jak widzicie tytułem scrapa jest "Sztuka", ale ja nie rozpatruję swoich prac jako dzieła sztuki. :D Chcę żebyście to widzieli. One są po prostu moją drogą do wyrażenia samej siebie, ucieczką od nużącej rzeczywistości i pasją. Zdjęcie pędzli zostało zrobione w pracowni mojej Mamy gdzie Ona tworzy mnóstwo dzieł, które są dla mnie bardzo inspirujące.

10 comments:

  1. Czekoczyno kochana - skromność to wielka sztuka. Cudowny scrap :**

    ReplyDelete
  2. Kasiu ja Twoje prace podziwiam, filmik oglądałam już kilka razy i tak mnie zainspirowałaś, że powstał notes :) chociaż jeszcze niezbyt udany, ale bawiłam się przy tym super ;)
    Podsyłam linka jak byś chciała zerknąć http://szydelkiemwoko.blogspot.com/2013/07/mediowy-notes.html

    ReplyDelete
  3. taka pracownia mamina i mama artystka to wielki skarb :) dla mnie Twoje prace sa sztuka, i odkad odkrylam Twoj blog, bardzo lubie tu zagladac :) a scrapik jest super :))

    ReplyDelete
  4. Strasznie lubię Twoje prace, przy każdym spojrzeniu odkrywam nowe szczegóły i to właśnie mi się bardzo podoba :)

    ReplyDelete
  5. Your work is fantastic art! It is nice that someone as talented as you remains so humble :)

    ReplyDelete
  6. Beautiful page, I love the work on the background, you are really talented

    ReplyDelete
  7. Stunning inky painty textured background - amazing work.
    Alison x

    ReplyDelete
  8. Well this sure looks like fabulous art to me!

    ReplyDelete
  9. beautiful
    thanks for the inspiration

    ReplyDelete

Blog Archive