7/23/2013

Hello - 7 Dots Studio

Few days ago I received my huge pack of new 7 Dots Studio papers. I love new papers because of their amazing smell. Scrapbookers, I'm sure you know what I mean :))

Kilka dni temu otrzymałam moją ogromną pakę nowych papierów 7 Dots Studio. Uwielbiam nowe papiery z powodu ich zapachu. Scrapbookerki, jestem pewna że wiecie o czym mówię :))

 
 And so I had do something immediately with these new lines which are absolutely beautiful. For new 7 Dots Studio challenge I choose three papers from "Messy Head" collection and made a layout full of mixed-media techniques including bubbles. I experimented with many bubbles in my art-journal and so I discovered the way of making them I like the most. These are made with Glossy Accents.

I dlatego musiałam natychmiast zrobić coś używając nowych kolekcji, które są absolutnie piękne. Do nowego wyzwania 7 Dots Studio wybrałam trzy papiery z kolekcji  "Messy Head" i przygotowałam layout pełen technik mixed-media, w tym przezroczystych dużych kropli. Eksperymentowałam z kroplami w moim art-journalu aż w końcu odkryłam technikę którą pokochałam. Poniższe są wykonany z Glossy Accents.




Used products:
Messy Head – Love letter
Messy Head – Just saying
Messy head – Big words

 Why don't you join us and create something with 7 Dots Studio papers and bubbles or clear drops? That can be really exciting and you have time till August, 31st - yes, this challenge is longer that usually :))

Przyłączcie się do nas i stwórzcie coś z użyciem papierów 7 Dots Studio i z bąbelkami, bańkami lub kroplami. Macie czas do 31 sierpnia - tak, to wyzwanie trwa dłużej niż zwykle :))

And for those of you who are wondering about techniques and the whole process or just want to create page like this,  there will be very special kit and video with step by step instuctions showing how I made this page at The Scrapbook Diaries very soon.

A dla tych którzy zastanawiają się nad technikami i całym procesem powstawania tej pracy, lub chcą wykonać podobną będzie niebawem bardzo specjalny kit i video krok po kroku z instrukcjami pokazującymi jak ją wykonałam na The Scrapbook Diaries.

8 comments:

  1. Just beautiful!!! LOve those colors! :)

    ReplyDelete
  2. ale super wyjszlo :) jak wszystko spod Twoich lapek :P

    ReplyDelete
  3. You are so funny - the smell of the papers. Love it and can't wait to smell my 7Dots papers. Any day now. :) So excited about this video because before knowing the goal of the layout was about the bubbles, I instantly loved them and thought - how did she do that. :) Love it!

    ReplyDelete
  4. wow, ilość papierów imponująca!
    a LO cudowne!

    ReplyDelete
  5. Beautiful colours and lovely page! I will try out your glossy accent dots :)

    ReplyDelete
  6. Absolutely stunning layout.
    Alison x

    ReplyDelete
  7. Ja tylko się powtarzam ciągle :) <3

    ReplyDelete

Blog Archive