7/09/2013

July sketch - Blue Fern Studios

Do you like working with sketches? I do! And what I want to show you today is beautiful and very inspirng July sketch at Blue Fern Studios. Take a look:

Czy lubicie pracować z mapkami? Ja uwielbiam! Dziś chciałabym Wam pokazać bardzo inspirującą lipcową mapkę Blue Fern Studios. Spójrzcie:



Looking good, right? If you are inspired please feel free to join our challenge. Here you will find some stunning works from DT and details about participating. This time I didn't take part as I had some other commitments but that does not mean I didn't work with some beauties from Blue Fern Studios. I will share my works with their chipboards in a few days.
Oh, and I almost forgot to show you what you can win if you'll join our challenge:

Wygląda świetnie, prawda? Jeżeli czujecie się zainspirowani śmiało przystępujcie do naszego wyzwania. Tu znajdziecie piękne prace dziewczyn z DT i szczegóły dotyczące zgłaszania prac. Tym razem nie mogłam wziąć udziału z powodu innych zobowiązań ale to wcale nie oznacza, że nie pracowałam z Blue Fern Studios. W przeciągu kilku dni znajdziecie tu moje prace z ich chipboardami.
Ach, prawie zapomniałam pokazać Wam nagrody jaką możecie wygrać biorąc udział w wyzwaniu:




5 comments:

  1. Cudowna praca, bardzo mi się podoba.:)

    ReplyDelete
  2. I can't wait to see what you do to a sketch.

    ReplyDelete
  3. tam trzeba uzyc chyba ich produktu, prawda? :X

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak Frezja, tam trzeba użyć ich produktu. Jeżeli nic nie masz to szybciutko daj mi adres to maila czekoczyna@gmail.com i Ci coś poślę :)

      Delete
    2. dziekuje :)wyslalam i czekam na Twoj adresik :)

      Delete

Blog Archive