7/31/2013

Layout and tag for 7DotsStudio

Hi again! Finally it's my time at 7DotsStudio blog so here are my work:

Witajcie! W końcu to mój czas na blogu 7DotsStudio, a więc oto moje prace:

This time I decided to use some of my older photographs with my friends. We had so much fun that day and so the layout had to be joyful. I choose Sandy Beach paper from All I ever collection. It looks great with every color combo.

Tym razem postanowiłam wykorzystać jedno z moich starych zdjęć ze znajomymi. Bawiłyśmy się cudownie tamtego dnia i taki musiał być też ten layout. Wybrałam papier Sandy Beach z kolekcji All I Ever. Wygląda wspaniale z każdym połączeniem kolorów.





 Supplies:
All I Ever – Sandy Beach
All I Ever – Peaceful Place
Hopefully – Play with me

I love making tags and creating them with help of 7DotsStudio papers is always just a pure pleasure. I used here new line – 9th Wave which is very inspiring to me. I love it’s colors and designs, absolutely amazing. I layered some tickets and element from it, then added some pink with ArtAnthology paint and Glimmer Mists.

Uwielbiam tworzyć tagi, a robienie ich z papierów 7DotsStudio zawsze jest dla mnie czystą przyjemnością. Użyłam tu nowej kolekcji – 9th Wave, która jest dla mnie bardzo inspirująca. Uwielbiam jej kolory i wzory – absolutnie niezwykłe! Stworzyłam warstwy używając biletów i elementów z niej, a później dodałam trochę różu produktami Art Anthology i Glimmer Mistami.



Supplies:
9th Wave – Alpha
9th Wave – Elements 12×12

14 comments:

  1. Super kolory, mocno energetyczne i wspaniałe kontrasty.

    ReplyDelete
  2. I love them both!! :)

    ReplyDelete
  3. Love love theses...especially the vibrant orange/red in your layout..awesome!

    ReplyDelete
  4. Wonderful... especially love the tag - wow!
    Alison x

    ReplyDelete
  5. Uwielbiam te wszystkie zakamareczki i detale...cudne i takie Twoje!

    ReplyDelete
  6. beautiful, pewnie szurnelam ortografiaka, a co tam :)

    ReplyDelete
  7. All of these images are looking fantastic, thanks for the sharing and juts keep up the good work.

    Beautiful Homes France

    ReplyDelete
  8. witaj, pytałaś o moje prace; na chwilę obecną posiadam tylko bransoletke która brała udział w wyzwaniu :) resztę już sprzedałam; jeżeli chciałabys bransoletkę - daj znać; dziękuję ze odiwedziłaś mojego bloga :) zajrzałam na Twój - właśnie jestem w fazie wdrażania sie w scrapbooking :) robisz ładne prace, ja sie będę zabierała za swoje niedługo; dodam Twojego bloga do moich obserwowanych :) pozdrawiam!

    ReplyDelete
  9. Lovely!! I love your vibrant colours and how they never look garish but always beautiful!

    ReplyDelete
  10. I just want to say that what an enjoyable time to look through to this post.


    Watching Netflix Overseas

    ReplyDelete
  11. I really appreciate your efforts which you made for this post.

    Trace a Mobile Number

    ReplyDelete

Blog Archive