LO, mail art and tiny canvas - Blue Fern Studios

Hello! Today is my first time at Blue Fern Studios blog and I want to show you what I prepared. But before that I have to say one thing - I loooove working with chipboards! I'm totally crazy about it and since few weeks I can't make anything without using chipboards.Okay, so now you now about my huge love and I can share with you some of my recent creations. :D

Witajcie! Dziś mój pierwszy dzień na blogu Blue Fern Studios i chcę Wam pokazać co przygotowałam. Jednak zanim to zrobię muszę przyznać się do jednej rzeczy - zakochałam się w chipboardach! Zupełnie zwariowałam na ich punkcie i od kilku tygodni ni potrafię już scrapować bez nich. Ok, więc teraz już wiecie o mojej miłości i mogę pokazać Wam kilka z moich ostatnich prac :D




"Believe" - layout

This page was inspired by these beautiful branches. I used them in two ways - I build with them my composition but also used them like a stencils with Glimmer Mists. I got delicate and romantic effect and I really really like it. What do you think about it, did you ever tried to work with your chipboards this way? I think it is really cool to be creative with what you got :)

Ta strona była inspirowana pięknymi chipboardami - gałązkami. Użyłam ich na dwa sposoby. Po pierwsze zbudowałam z nimi kompozycję układając po prawej stronie przy zdjęciu, ale również wykorzystałam je jak maski razem z Glimmer Mistami. Uzyskałam delikatny i romantyczny efekt który naprawdę bardzo bardzo mi się spodobał. A Wy co o tym myślicie? Czy używaliście już kiedyś chipboardów w ten sposób? Myślę, że naprawdę dobrze jest być kreatywnym z tym co mamy pod ręką :)




I used:

Wykorzystałam:

Twiggy Branch

Spiritually speaking

Ironwork Accents
XOXO - mail art

Mail art is beautiful way to show our warm feelings to somebody. What I want to show you now is an envelope I embellished with help of Blue Fern Studios chipboard. 

Mail art to piękny sposób na wyrażenie ciepłych uczuć. To co mam dla Was to koperta ozdobiona z pomocą chipboarda Blue Fern Studios.




I used:

Royal border
"Love" canvas

This tiny canvas is made for my friend. I had fun with her favorite colors and some mixed-media techniques. I love the font of the word I used and I think it's very chic - just perfect to say "I love you".

To małe płócienko przygotowałam dla przyjaciółki. Postanowiłam dobrze się bawić z jej ulubionymi kolorami i kilkoma technikami mixed-media. Uwielbiam czcionkę i elegancję tego chipboarda - idealna by powiedzieć "kocham".



I used:

Good Vibes
Hope you like my works and feel inspired to work with some Blue Fern Studios chipboards. They are very versatile and you can use them in many ways, you can combine them with mixed-media techniques and create works in your own style.

Mam nadzieję, że podobają Wam się te prace i czujecie się choć odrobinę zainspirowani do pracy z chipboardami Blue Fern Studios. Niestety póki co nie są dostępne w żadnym sklepie u nas w kraju, ale mam nadzieję że niedługo się to zmieni. A poza tym niedługo zrobię malutkie candy i będziecie miały szansę kilka z nich wygrać. Jeżeli jednak będziecie planowały "zagraniczne" zakupy tu znajdziecie listę sklepów gdzie można znaleźć duży wybór chipboardów BFS.

Comments

  1. Replies
    1. Agnieszka Anna, TUsia, dziękuję Wam dziewczyny kochane :*

      Delete
  2. Wspaniałe prace!!! Przepiękne chlapania, kolory :)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo dziękuję, cieszę się że Ci się podoba :)

      Delete
  3. EXTRA!!! GENIALNE pracki!!! Bardzo lubię mail art! ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Super! Bardzo dziękuję kochana. I za tak częste odwiedziny dziękuję :*

      Delete
  4. they are all stunning!! wow- Kasia....so very lovely!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much my darling :*

      Delete
  5. wow! cudowne!
    scrap fantastyczny!
    koperta piękna!
    a płócienko cudne!

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. Mosia i Zmysły - dziękuję Wam bardzo bardzo :*

      Delete
  7. BEAUTIFUL!!!! You make me want to get all these chipboards and play with them. Thanks for sharing!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much Janene. Every word from you always means much to me :*

      Delete
  8. Ooooh oh oooooooh!!! You use chipboard beautifully!! Yes I love the dimension and texture it gives too. Each of these projects is of course stunning!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much :* You know I'm also fan of your works :*

      Delete
  9. Thanks for sharing your beautiful art.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sharing with you is a pleasure. Thank you for visiting :)

      Delete
  10. All amazing - but it's that first layout that has completely taken my breath away... utterly stunning!
    Alison x

    ReplyDelete
  11. Oh my sweet butterfly :)) Thanks for visiting and all of your kind words :*

    ReplyDelete
  12. wow, bellissimi lavori, complimenti :)
    jak tu tak swiatowo, to ja tez po niepopolskiemu :)

    ReplyDelete
  13. Your work is absolutely amazing!!! I am happy to be working along side of you at Blue Fern Studios!! xo

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts