7/03/2013

My June Favorites

Wow, end of June, really? Sorry but it feels like I missed something... something about... 30 days? lol But I love that feeling. I think this month was one of my most productive months this year. It seems like I made tons of works (sorry, as for now I can't show you them all but I promise I will in the coming months) and I feel... satisfaction? Yes, that's the right word, I know that I didn't waste my time. In June I met some great girls and started new friendships. This is something that really makes me happy because can there be something more beautiful than friends?
Here are some of my inspirations and favorite things from June:

Koniec czerwca, naprawdę? Bardzo przepraszam, ale zdaje się że coś mnie ominęło... coś około... 30 dni? Ale uwielbiam to uczucie. Myślę, że czerwiec był moim najbardziej płodnym miesiącem w tym roku. Zrobiłam mnóstwo prac  (wybaczcie, ale teraz nie mogę Wam ich wszystkich pokazać ale obiecuję że zobaczycie je w najbliższych miesiącach) i odczuwam... satysfakcję? Tak, to właściwe słowo, wiem że nie zmarnowałam swojego czasu. W czerwcu poznałam kilka wspaniałych dziewczyn i zaczęłam nowe przyjaźnie. To naprawdę daje mi radość bo czy może być coś piękniejszego niż przyjaźń?
Oto moje czerwcowe inspiracje i ulubione:

1. Great artist - Waldemar Kolbusz. I love his style, colors and expression. You need to know his absolutely outstanding works:

 Waldemar Kolbusz - wspaniały artysta. Uwielbiam jego styl, kolory, ekspresję. Musicie poznać jego niesamowite prace:




2. I love wood, so for my studio I want huge wooden table. I'm not a fan of white desks which are very trendy right now (well, I got white desk, that's true). I'm always afraid of making it dirty - I don't like it. All I need is huge wooden table where I will spill my paint without worries.

Uwielbiam drewno więc do mojej pracowni potrzebuję dużego drewnianego stołu. Nie jestem fanką modnych ostatnimi czasy białych biureczek (w sumie to mam białe biureczko :D). Zawsze boję się, że je zabrudzę - nie podoba mi się to. Wszystko czego potrzebuję to duży drewniany stół na który bez obaw będę mogła wylać farbę.


{source}

3. Few days ago my boyfriend reminded me this old but still super romantic song by great Polish singer Andrzej Zaucha. It's about love and everything that's comes to you when you love someone. Bad and good moments, expectations, longing, passion... This song also refers in beautiful way to his tragic death - he was shot and killed by his lover's husband right after show in Kraków.

Kilka dni temu mój chłopak przypomniał mi tę starą ale nadal super romantyczną piosenkę Andrzeja Zauchy. Jest o miłości i wszystkim co spotyka cię gdy kochasz. Dobre i złe momenty, oczekiwanie, tęsknota, namiętność... Ta piosenka w piękny sposób nawiązuje również to jego tragicznej śmierci - został postrzelony przez męża swojej kochanki zaraz po występie w Krakowie. 



4. Elisabeth Couloigner  and her beautiful artworks. Take a look:

 Elisabeth Couloigner i jej wspaniałe dzieła. Przyjrzyjcie się




5. Chłodnik - Polish traditional summer soup. And it's delicious. I never liked it as much as I like it now. :) If you are courious about recipe you will find it here, at "Cold borscht".

Chłodnik - przewspaniały! Nigdy nie byłam jego fanką tak bardzo jak w tym roku. :)

{source: bistromama.pl}
6.Guriana and her amazing photographs. She is a real passionate and I love her mysterious and unusual style. You can find here gallery here.

Guriana  i jej cudowne fotografie. Jest prawdziwą pasjonatką i uwielbiam jej tajemniczy i wyjątkowy styl. Znajdziecie jej galerię tutaj.




8. "Mess - the manual of accidents and mistakes". Okay, I started it today but I got this book for a long time and for the whole June I wanted to start but could not find the time. Now I got some free time and I'm sooo  excited :)

"Mess - the manual of accidents and mistakes", czyli instrukcja do popełniania błędów. No tak, zaczęłam w nim pracować dopiero dziś ale mam już od dłuższego czasu i przez cały czerwiec chciałam zacząć. Teraz mam trochę wolnego czasu i jestem bardzo podekscytowana :)


9. That color combo. Love it and will show you some of my pages inspired by it very soon:

To połączenie kolorów. Spędza mi sen z powiek. Uwielbiam je i niedługo pokażę Wam prace inspirowane nim:


10. And these words because I want to change something. And I will :)

Oraz poniższe słowa, bo chcę coś zmienić i uda mi się :)


11 comments:

  1. pierwszy artysta zachwyca!

    ReplyDelete
  2. EXTRA! Gurianka jest WSPANIAŁA! Cudne prace Elisabeth! No i chłodniczek - UWIELBIAM!!! I właśnie zaraz będę go jadła! ;-) Super cytat! ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kochana, cieszę się niezmiernie że podobają Ci się moje ulubione. :))

      Delete
  3. Wymyśliłem Ciebie, piękna piosenka :) drewna zwykle mam w nadmiarze :D ale fakt, niezły patent z tym stołem :) ohh u mnie białe biurko nie ważne jakbym sie starała zaraz byłoby kolorowo-szare :D połączenie kolorów genialne, czekam na prace z niecierpliwością, pierwszy artysta - ciekawy, chociaż po ostatnim bliskim spotkaniu z twórczością Marka Rothko zaczęłam wątpić w moje pojmowanie sztuki :) i zmiany, zmiany, zmiany ! ahh!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo Ci dziękuję za odwiedziny i cieszę się, że podobają Ci się niektóre rzeczy. Rothko to artysta naprawdę ujmujący. Nie jestem przekonana czy jego prace nawet w mały stopniu mnie poruszają ale w pewien sposób doceniam.

      Delete
  4. Beautiful! I love these posts!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I'm so happy you like it :)) :*

      Delete
  5. Kochana, co miesiąc śledzę uważnie Twoje ulubione...dzięki nim poznałam kilka fascynujących miejsc... ale dzisiaj jak zobaczyłam punkt 6, to a mnie zatkało!!...i nie ukrywam połechtało:)***

    ReplyDelete
    Replies
    1. No moja droga, żadne zdziwienie. Wiesz, że Twoje zdjęcia naprawdę na mnie działają i za każdym razem ujmują.

      Delete

Blog Archive