Thank you!

Everyday I'm looking at some beautiful pages and other scrapbook or mixed-media works that you all share on your blogs, on Facebook groups, on Pinterest, Instagram, Flickr etc. And to be honest that is one of the things that really makes me happy during my whole (sometimes boring) day just because your works and your incredible creativity makes me feel inspired. And thanks to YOU I discover so many amazing techniques, products and... stories :)
 
Inspiration is something beautiful and we all need it. Few weeks ago I wrote that my huge inspiration is Louise Nelson. That is right but there is many artists who also inspires me and it would be very hard to mention all names right now. Finnabair, Tusia, Agnieszka Anna, Anai, adorable Prima Sisters :) (I mean Erin Blegen and Kelly Foster), Cynka, Frank Garcia, Jamie Dougherty, Lene Bjornerud, Ronda Palazzari, Teeshoom, Mummkaa... ok, I must stop. Otherwise this post will never end. It is just impossible to mention about everyone of you who inspire me, because you all inspire me :) The thing I want to say is that sometimes it's all about inspiration and it isn't bad, right? I'm not talking about copying and all of these bad things people sometimes do, but about pure good inspiration, when you feel more creative and have so many unique ideas at one moment. And I also think inspiring people is the best thing that artist can do to others. When you post a comment or write me email that I inspired you that is the greatest compliment I could ever get from you. That is why I love to teach and make video tutorials :) A few days ago I discovered two absolutely talented girls and their works. Two of them were inspired by mine. Isn't amazing? I felt so honoured and delighted I need to share with you these two beautiful works:





Stunning, right? Thank you so much girls for sharing your beautiful works. I feel so delighted and once again: very honoured. In such moments I got emotional, is that normal? :D
And please always share with me when I inspired you. Here is my email: czekoczyna@gmail.com Feel free to send me link to your blogpost or photo of your project. Sometimes it happens that I find some of your works on the internet where your write it was inspired by my pages but it happens inadvertently and I don't want to loose such important things :)

Thank you :*

* * *

Każdego dnia oglądam mnóstwo Waszych pięknych prac, którymi dzielicie się ze światem. Na blogach, na Facebookowych grupach, na Pinterest, Instagram, Flickr i t.p. Szczerze mówiąc to jedna z rzeczy, które dają mi wiele radości podczas dnia (który czasem jest bardzo nudny) ponieważ Wasze prace są cudowne a niesamowita kreatywność jest dla mnie szalenie inspirująca. I to dzięki WAM mogę poznawać nowe techniki, rzeczy i ... historie :)

Inspiracja jest czymś niebywale pięknym i wszyscy jej potrzebujemy. Kilka tygodni temu napisałam, że moją ogromną inspiracją jest Louise Nelson. To prawda ale jest też wielu innych artystów którzy podobnie na mnie działają. Trudno byłoby wymienić wszystkie nazwiska. Finnabair, Tusia, Agnieszka Anna, Anai, cudowne siostry Primy :)  (Erin Blegen i Kelly Foster), Cynka, Frank Garcia, Jamie Dougherty, Lene Bjornerud, Ronda Palazzari, Teeshoom, Mummkaa... ok, muszę przestać, Inaczej ten post nigdy by się nie skończył. To niemożliwe wymienić każdego z Was bo wszyscy mnie inspirujecie :) To o czym chcę powiedzieć to że czasem chodzi o poszukiwanie inspiracji i nie ma w tym nic złego, prawda? Nie mówię tu o kopiowaniu i innych paskudnościach na które czasem trafiam w sieci, ale o czystej i dobrej inspiracji, kiedy czujesz się super kreatywna i masz mnóstwo wyjątkowych pomysłów w jednej chwili. Myślę też że inspirowanie innych jest najlepszą rzeczą jaką artysta może dać drugiemu. Kiedy piszecie w komentarzu lub mailu, że Was zainspirowałam jest to najlepszy komplement jaki mogę od Was orzymać. Dlatego właśnie tak kocham prowadzić warsztaty i tworzyć kursy video. :)
Kilka dni temu trafiłam w sieci na dwie absolutnie utalentowane dziewczyny i ich prace. Dwie z nich były zainspirowane moimi. Czyż to nie wspaniałe? Czułam się tak bardzo zaszczycona i tak bardzo byłam zachwycona, że muszę się z Wami nimi podzielić. Zdjęcia i odnośniki do blogów dziewczyn powyżej.
Niesamowite, prawda?  Dziękuję Wam dziewczyny, że się nimi z nami podzieliłyście. Powiem to jeszcze raz: to dla mnie zaszczyt. W takich momentach się wzruszam, to normalne? :D
I błagam, zawsze dajcie mi znać gdy zainspirują Was moje prace. To mój mail dla Was: czekoczyna@gmail.com Wysyłajcie linki do blogów i zdjęcia śmiało. Czasem trafiam na posty z pracami gdzie piszecie, że to ja Was zainspirowałam, ale znajduję je zawsze przypadkowo a nie chcę przegapić czegoś tak wspaniałego :)

Dziękuję Wam :*

Comments

  1. Beautiful! I love the bright colors!

    ReplyDelete
  2. <3 dla mnie czekoczyno Twoje prace są niezwykle inspirujące i kocham każda z osobna i wszystkie razem! I ogromnie dziękuje za to ze zostałam wymieniona w tak wspaniałym gronie. To dla mnie zaszczyt :*

    ReplyDelete
  3. Thanks to YOU my dear!!! I'm sooo honered! :) I love your work so much!! xxx

    ReplyDelete
  4. What a sweet and happy post!! It makes me smile so much to read this!!! You are an amazing and inspiring artist..and that you would even mention me is beyond flattering. Thank you :) keep being awesome!

    ReplyDelete
  5. Шикарные работы! Просто восхитительные!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  6. To my powinnyśmy Ci dziękować za to, że jesteś, tworzysz i nas inspirujesz!
    DZIĘKUJĘ! :*

    ReplyDelete
  7. Ależ cudowności!!!gratuluję talentu:)

    ReplyDelete
  8. Awww, Kasia you are TOO sweet :)!! You are also a huge inspiration to me- and so many others out there. Keep up your incredible work and being the awesome person that you are ;)

    xErin

    ReplyDelete
  9. You are so sweet, Kasia! I am very honoured :)
    Your art is very inspirational. You have inspired me to try new things and colours I usually would steer away from (pink),so I thank you!!!

    ReplyDelete
  10. Niesamowite prace! I świetny post. Ja - dzięki Tobie - odważniej chlapię po pracy ;)

    ReplyDelete
  11. Ja też uwielbiam Twoje prace Czeko! :) Jesteś magiczna!
    Ogromną radość mi daje ich podziwianie!

    ReplyDelete
  12. Oh yes! you are very inspirante! from Québec, Canada

    ReplyDelete
  13. They are wonderful - and thank you for all of your amazing inspiration!
    Alison x

    ReplyDelete
  14. Beautiful works from these ladies! I also find your works very inspirational to me and love seeing so many creations from others to brighten every (often boring!) Day!! Now when I create I try to keep a lighter touch and smaller dimensions as a result of learning from you :)

    ReplyDelete
  15. magnifique ......belles inspiration avec de très belles couleurs..

    ReplyDelete
  16. And thank you for your inspiration!
    Love love love your art-works )))

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts