Imagine & Believe {Prima Frugal Friday}

I'm not good at saving money, really. Until now that was my secret as I always tried to convince myself that I am not wasteful. But now it's time to face the truth - I have no idea how to make savings and I think people who know it are genius.
But there is one place where saving is quite easy. I'm talking about art-journal. In art-journal you can use your leftovers, pieces of papers, fabrics and found things. You really don't need to spend a fortune to make good-looking page. And that is why I prepared art-journal page for Prima Frugal Friday.

Naprawdę nie potrafię oszczędzać. Do teraz to byłą oczywiście tajemnica, bo zawsze starałam się udowodnić samej sobie że nie jestem rozrzutna. Ale teraz czas spojrzeć prawdzie w oczy - nie mam pojęcia jak oszczędzać i myślę, że ludzie którzy posiadają tę tajemną wiedzę są po prostu genialni.
Jest jednak takie jedno miejsce gdzie oszczędzanie nie jest trudne. Mam na myśli art-journal. W art-journalu można używać skrawków, pozostałości po innych pracach i znalezisk. Nie trzeba wydać fortuny na przygotowanie jednej strony, która będzie przyjemnie wyglądała. I właśnie  dlatego na dzisiejszy Frugal Friday na blogu Primy przygotowałam stronę w art-journalu.




If you want to know more about this blog project visit Prima blog. What you will find there is also full product list, few words about my work and total cost.
Have a lovely weekend :*

Jeżeli chcecie dowiedzieć się więcej o tym blogowym projekcie odwiedźcie bloga Primy. Znajdziecie tam też listę produktów, kilka słów o mojej pracy i całkowity koszt.
Życzę Wam cudownego weekendu :*

Comments

Post a Comment

Popular Posts