July Favorites {2013}

July was super nice! I love summer and this month I could get some rest. The end of July was a little bit crazy to me as I had to meet deadlines ( I have no idea why sometimes I leave some things to the last minute, I hate that!) and now I need some sleep. Here are my favorites from July:

Lipiec był naprawdę fajny! Uwielbiam lato i w tym miesiącu mogłam trochę odpocząć. Koniec miesiąca był trochę zwariowany bo nagliły mnie terminy (nie mam pojęcia dlaczego czasem zostawiam coś na ostatnią chwilę, nienawidzę tego!) i teraz muszę się wyspać. Oto moje Lipcowe ulubione:


1. As I mentioned in July I had few days off and so I went to my parents together with my dog and bag full of paints and papers to relax and forget about reality. Figa had so much fun with chasing the butterflies and swimming in the river together with my parent's tiny dog. I was working in my "Wreck This Journal" and "Mess...", enjoyed sunbathing, and finally spent some time with my mom and dad.

Jak wspomniałam w lipcu miałam kilka wolnych dni więc wybrałam się do rodziców. Zabrałam ze sobą psa i torbę pełną papierów i farb aby się zrelaksować i zapomnieć trochę o codzienności. Figa świetnie się bawiła łapiąc motyle i pływając w rzece. Ja pracowałam w moim "Wreck This Journal" i "Mess...", opalałam się i wreszcie spędziłam trochę czasu z rodzicami.


2. Jewerly in vintage style - as for now I'm totally crazy about it.

Biżuteria w stylu vintage - kompletnie zwariowałam na jej punkcie.

{source}
{source}
3.I feel very inspired by Cuban tiles. I love their colors:

Bardzo zainspirowały mnie kubańskie płytki. Uwielbiam ich kolory:

{source}
{source}
{source}
4. Game of Thrones - yes, I can't live without it. :D

Gra o Tron - tak, ja też już nie mogę bez niej żyć :D



5.  This beautiful piece of art. I love it and found it very inspiring. Isn't it amazing?

Ta przepiękna praca. Uwielbiam ją i uważam za baaardzo inspirującą.
{source}
6. Suzani. Uzbekistan textiles are so stunning. I'm just working on art-journal pages inspired by it.

Suzani. Uzbekistańskie tkaniny są niesamowite. Właśnie pracuję nad inspirowanymi nimi stronami w art-journalu.

{source}
{source}

{source}

If your looking for some more inspirations you must visit this site.

Jeżeli poszukujecie więcej inspiracji musicie zajrzeć na stronę.

7. And If you like collages I'm sure you will love that.

A Jeżeli lubicie kolaże jestem przekonana że pokochacie to.


8. Al Green is one of my favorite singers. I love the mood that his songs evokes and I can listen for hours.

Al Green jest jednym z moich ulubionych piosenkarzy. Uwielbiam nastrój jaki wywołuje jego muzyka, mogę słuchać godzinami.


9. In June I had one day with my two friends - so relaxing and calming. I have not had such day for a very long time. Creating, talking, just sitting together can be one of the best things in the world and sometimes I need it so much :)

W lipcu miałam jeden dzień z Elizą i Agnieszką - relaksujący i wyciszający. Od dawna już nie miałam takiego dnia. Tworzenie, gadanie, siedzenie razem mogą być najwspanialszymi rzeczami na świecie i czasem naprawdę bardzo tego potrzebuję.




10. And these words:

I te słowa:

{Poświęć się idei. Spraw by się ziściła. Walcz o nią.  Przezwyciężaj własne lęki. Uśmiechaj się. Nie zapominaj: to twoje marzenie}
 

Comments

  1. cudny Twój lipiec i dobrze, że choć trochę odpoczęłaś :-)

    ReplyDelete
  2. Thank you for sharing. I love that quote & would like to share it on my FB and blog too :)

    ReplyDelete
  3. Usiadłam i czerpie inspiracje:)! cudne te kubańskie płytki-kolory na nich są zaczerpnięte wprost z tamtejszej ziemi. Piękne Uzbekistańskie tkaniny....czekam na journal inspirowany nimi:) pozdrawiam serdecznie! i wspaniałego sierpnia życzę!

    ReplyDelete
  4. Lovely photos, so much inspiration, I especially love that quote!!

    ReplyDelete
  5. Awesome post! i love Al Green too-that song was my wedding song...xoxox Cari

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts