Let's make some bubbles! {The Scrapbook Diaries}

In my last blog post I wrote that the end of July was a bit crazy as I had so many things and projects to do. The whole team and contributors (that's me, that's me!:D) are working very hard on new issue of PaperHaus Magazine and so I had to complete few projects. In the meantime I had to visit my Grandma and I wanted to finally finish editing video for my latest kit for The Scrapbook Diaries. I had a lot of problems with that but the reason of it was my bad planning. Yeah... I'm so bad in planning and all of these trendy notebooks made to collect your daily goals in them are definitely not for me. :) So thank you so much Janene for being so patient and supporting for me - very bad organized, obstinate and chaotic girl. You guys really should know how lucky I am to work with Janene, she always understand me so well and is so warm and kind.
Okay, let's get to the point. Do you remember page I made for new 7DotsStudio challenge? The one with bubbles? Now you can recreate this project using papers, stamps, TwinklingH2O's, Glimmer Mists, flowers and other embellishments and following techniques I share with you on the video. When you purchase this kit, your confirmation email will include a password to access the instructional video. Here is the kit:

W ostatnim poście pisałam że koniec lipca był dla mnie szalony bo miałam wiele rzeczy i prac do zrobienia. Cały zespół i osoby współpracujące (jestem jedną z nich, jedną z nich! :D) ciężko pracują nad nowym wydaniem magazynu PaperHaus, więc musiałam dokończyć kilka projektów. W tym  czasie musiałam też odwiedzić moją babcię i chciałam w końcu dokończyć video do najnowszego kitu dla The Scrapbook Diaries. Miałam z tym trochę problemów ale to wszystko przez moje złe planowanie a w zasadzie jego brak. Taaak... jestem słaba w planowaniu, a te wszystkie modne notesiki stworzone do zapisywania codziennych celów są absolutnie nie dla mnie. A więc dziękuję Ci bardzo Janene za bycie tak cierpliwą i wyrozumiałą dla mnie, źle zorganizowanej, zawziętej i chaotycznej dziewczyny. Naprawdę musicie wiedzieć, że wielka ze mnie szczęściara, że mogę pracować z Janene. Ona zawsze dobrze mnie rozumie i jest niezwykle ciepła i kochana.
Ok, do sedna.Pamiętacie pracę, którą zrobiłam dla 7DotsStudio na wyzwanie? Tę z bąbelkami? Teraz możecie sami ją stworzyć używając papierów, stempli, farb TwinklingH2O, Glimmer Mistów, kwiatów i innych dodatków oraz podążając za moimi instrukcjami z video. Kiedy zakupicie kit Wasz mail potwierdzający będzie zawierał hasło dostępu to niego. Oto kit:




And here is the project I'm working on on the video:

A poniżej praca nad którą pracuję w filmie:




And one more thing about the video - for the first time for The Scrapbook Diaries I decided to speak :D I know how funny it sounds, I know it is nothing special to use voice but so far my videos were with music on the background. Now I think they will be better, I can share with you much more tips and tricks and tell you a bit about my inspiration and techniques. Hope you like it guys. Here you can read more about kit and here you can buy it.

I jeszcze jedno jeśli chodzi o video - po raz pierwszy dla The Scrapbook Diaries zdecydowałam się mówić :D Wiem jak śmiesznie to brzmi i zdaję sobie sprawę że nie ma w tym nic niezwykłego że używam głosu, ale dotąd moje filmy miały muzykę w tle. Myślę, że teraz będą lepsze, mogę podzielić się z Wami swoimi trickami i powidzieć trochę o inspiracji i technikach. Mam nadzieję że Wam się spodoba. Tu możecie przeczytać więcej o kicie, a tu możecie go kupić.

Comments

  1. Co za klimatyczna praca! ;)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  2. O nie! Więc nie kupując kitu, nie poznam tajemnicy bąbelków...? Czeko! Mój świat legł w gruzach! Tyś temu winna! ;-)))

    ReplyDelete
  3. I am the lucky one! The video was so worth the wait as hearing you is great. You do get to share more -love it and the project. THANK YOU!!!!

    ReplyDelete
  4. Ooooh I wish I could hear you speak in the videos on You-tube! Glad you will be doing that now - then you can explain a lot of things :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts