"Marianne is afraid" {7DotsStudio}

Hello dear friends! This time I prepared for you mixed-media page made in Finn’s round robin art-journal. My job was to choose one of her old family photos and get inspired by it. My choice was this beautiful but mysterious photograph of Marianna. I created background with paper and alphabets from 7 Dots Studio.

Witajcie kochani! Tym razem przygotowałam mixed-mediową stronę w wędrującym żurnalu Finn. Moim zadaniem było wybrać jedno z Jej starych rodzinnych zdjęć i zainspirować się nim. Mój wybór padł na piękne i tajemnicze zdjęcie Marianny. Tło stworzyłam z papierów i alfabetów 7 Dots Studio.

text: Marianne is afraid, she is touched. She wants but she never ask.




I used/ Wykorzystałam:
9th Wave Elements 12×12
Messy Head – alpha
Messy Head – Love letter

* * * 

And I got one more news for you. I'm very happy and honoured to be one of new guest designers at Faber-Castell Design Memory Craft®.
I can't wait to start working with their products :))


I jest jeszcze coś. Strasznie jestem szczęśliwa i zaszczycona, że jestem jednym z członków nowego zespołu gościnnych projektantów
Faber-Castell Design Memory Craft®
Już nie mogę doczekać się pracy z ich produktami :))


Photobucket

Comments

  1. jak zawsze cudny wpis ... mogę patrzeć i patrzeć i nie mam dość ...

    ReplyDelete
  2. gratuluję i czekam na Twoje popisy z Faber Castell, a Marianna ma coś w sobie :)

    ReplyDelete
  3. Te napisy na zdjęciu to Twoja sprawka? :D

    ReplyDelete
  4. Gratuluji a těším se na nové výtvory...... Zpracování fotografie je moc pěkné.

    ReplyDelete
  5. I love this - it is beautiful!! Congrats on your GDT at Design Memory Craft - can't wait to see what you will do :)

    ReplyDelete
  6. Rewelacyjny wpis! Jak zawsze jestem oczarowana:)

    Ciepło i serdecznie pozdrawiam-Peninia*

    ReplyDelete
  7. oj, ta Marianna... nieustająco za serce chwytasz...
    i bardzo się cieszę z tego newsa o Faber Castell - nie mogę się doczekać owoców tej współpracy!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts