9/20/2013

My everyday life.

Okay, tommorow is my big day, it's Top Gear Live day! :D If you like Top Gear I'm sure you know what I'm talking about and why I'm so excited. But now I want to show you two things and I hope you will like them. Oh, and I want to tell you something - thank you guys for so much love you are giving me for last few days. Thank you for all emails, sweet comments and messages about my move. Everything is going fine :)

Super, jutro jest mój wielki dzień, dzień Top Gear Live! :D Jeżeli lubicie Top Gear jestem pewna, że wiecie o czym mówię i dlaczego jestem taka podekscytowana. Ale są dwie rzeczy, które chcę Wam pokazać. I jeszcze chcę Wam bardzo gorąco podziękować za wszystkie maila, urocze komentarze i wiadomości na temat mojej przeprowadzki. Wszystko w porządku :)

First thing I wanted to show you is cover of Spring issue of Somerset Memories magazine. This cover is very special to me because there is my work on it and also few pages inside. 

Po pierwsze chcę Wam pokazać okładkę wiosennego wydania magazynu Somerset Memories. Jest dla mnie bardzo ważna ponieważ znalazła się na niej moja praca i jest też w środku kilka prac.




And the second thing is one my layouts made exclusively for Summer issue of PaperHaus Magazine where I was one of the featured artists together with Ania Dąbrowska, Nathalie Kalbach and Dina Wakley. Nice company, right? :) Layout is about my everyday life so there is also photo of my sweetie :D

A drugą rzeczą jest jedna z moich prac wykonana wyłącznie dla letniego numeru Paper Haus gdzie byłam jednym z prezentowanych gości razem z Anią Dąbrowską, Natalie Kalbach i Diną Wakley. Super grono, prawda? :) Layout jest o mojej codzienności więc swoje miejsce na nim znalazła też moja psiunka :D


8 comments:

  1. Cudne wieści i piękny scrap! :*

    ReplyDelete
  2. o ty bździągwo! mogłaś dać pomacać dzisiaj! była mowa o tym, że niektórzy chwalą się za mało!!!

    ReplyDelete
  3. Congratulations! That is just fabulous news!! And it sounds like you are keeping very good company these days alongside some superstar names!!!

    ReplyDelete
  4. Huge Congrats Kasia!!!
    Very well deserved :) Love what you do!!!

    ReplyDelete
  5. A Big congratulations!
    Hugs,
    Beth P

    ReplyDelete
  6. I saw you in the Somserset and loved to read your article! Your projects are always aweseome and pretty and so artsy. Congrats!

    ReplyDelete
  7. Totally amazing layout - hope you've been having such fun with the Top Gear day!
    Alison x

    ReplyDelete
  8. śliczny scrap! świetne fotki!

    ReplyDelete

Blog Archive