10/02/2013

Beauty in pink - Prima Marketing

It's Breast Cancer Awareness month and I'm so happy I could make something for this occasion as a member of Prima Marketing Design Team. It is so important to stop for a moment and think about people who suffer but also to spread the awareness of how important prevention can be. 
I prepared a mixed-media canvas full of gorgeous Prima flowers with a lot of pink (which is my all time favorite color, btw.) I used some bigger pieces to create the background and smaller elements to add some chic style.
You'll find here also some Blue Fern Studios chipboards and Faber Castell Design Memory Craft Gelatos which was the only one colorful media I used.

Październik to Miesiąc Świadomości Raka Piersi i bardzo jestem szczęśliwa mogąc przygotować coś na tę okazję razem z DT Primy. Bo to przecież bardzo ważne żeby czasem się zatrzymać i pochylić nad osobą, która cierpi, ale również by poszerzać świadomość o tym jak ważna jest profilaktyka.
Przygotowałam mixed-mediowe płótno pełne kwiatów Primy i z dużą ilością różu (który jest wciąż moim ulubionym kolorem). Wykorzystałam większe elementy do zbudowania tła i na koniec zostawiłam mniejsze które dodały nieco elegancji.
Użyłam również chipboardy Blue Fern Studios i Gelatos od Faber Castell Design Memory Craft, które były jedynymi kolorowymi mediami jakie tu wykorzystałam.




Prima Products:
571429 - Lyla flowers
571641 - Lil Missy flowers
571108 - La Tela flowers
571320 - Serenity flowers
570620 - Pebbles
960377 - Vintage Mechanicals Jump Rings
960254 - Vintage Mechanicals Mini Numbers
564247 - Stencil Crackle
569419 - Stencil Mini-flora
 
Here on Prima blog you'll find some more inspirations in pink. 

Tutaj, na blogu Primy znajdziecie więcej inspiracji w różu.

2 comments:

  1. Raaany kiedy ja będę miała tyle kolorków do robienia takich pięknych mazajek.. eh, powzdycham sobie jeszcze i pooglądam póki co :)

    ReplyDelete
  2. Very beautiful! Love all the details!!

    ReplyDelete

Blog Archive