Altered book "Journey".

Few days ago we started a new challenge at 7 Dots Studio blog. This time it is all about "good mood".
What gives me a good mood? This question is very simple to me. It's art journaling of course. And that is why I made another art-journal by altering an old book. It is emerald because now I have “emerald days”, so labels and alphas from 9th Wave collection was my perfect here. I created background using strips of die-cuts and small alphabet stickers and then added a lot of media and embellishments.
I also used some of Viva Las Vegas Stamps just to make my background more diverse.
 Kilka dni temu wystartowało kolejne wyzwanie na blogu 7 Dots Studio. Tym razem opowiadamy o "dobrym nastroju". Co mnie wprawia w dobry nastrój? To pytanie jest bardzo proste. Oczywiście art journal! I właśnie z tego powodu przygotowałam kolejny art journal alterując starą książkę. Jest szmaragdowy, bo mam teraz "szmaragdowe dni", a więc etykiety i alfabet z kolekcji 9th Wave były idealne. Stworzyłam tło używając kawałków die-cutów i małych naklejek z literkami. Wtedy dodałam mnóstwo mediów i ozdób.
Wykorzystałam również stemple Viva Las Vegas Stamps, aby zróżnicować trochę tło.




http://7dotsstudio.com/
 9th Wave – 12×12 Elements
9th Wave – Alpha Stickers

If you want to join this challenge you can find all details about it in this blog post.
Jeżeli chcecie wziąć udział w wyzwaniu możecie znaleźć wszystkie szczegóły na jego temat tutaj.

Comments

  1. Stunning cover - I love how you've made use of the textures of the original book cover - beautiful!
    Alison x

    ReplyDelete
  2. Это супер!!!! Восхитительно!!!

    ReplyDelete
  3. It's an amazing art journal !!! I'm so happy to meet you in january ! Hugs

    ReplyDelete
  4. piękny! i jak ja uwielbiam ten kolor...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts