11/19/2013

Three important things.

There are three very important things I will tell you about this evening. 
Firstly: from now on you can call me cardmaker! Yeah! I made two cards in such a short time I just can't believe my eyes. That is really surprising to me. Here is the second one, made especially for Prima 12 Days of Christmas.
Są trzy bardzo ważne sprawy o których będzie w tym poście. 
Po pierwsze: znowu zrobiłam kartkę! W tak krótkim czasie to już druga. Własnym oczom nie wierzę. Tę poniższą przygotowałam również na  12 Days of Christmas na blogu Primy.







Prima Products:
571986-Burlap Sheet
569303-Natural Bark-Stars
550813-Writers Tape
960476-Stencil Cubes

* * *

 Okay, now let's move to the next important thing. I'm talking about Design Team Announcment at Mixed Media Place blog. 
 Kolejna ważna sprawa - nowy Design Team na blogu Mixed Media Place.


Agnieszka Anna, Anai, France Papillon, Gayle, Justi, Linda, Pascale, Riikka, Tusia and...



Me! Yes, me! I'm so excited I can be a part of this amazing team. That is just an honour to me :)
I ja jestem wśród tych utalentowanych dziewcząt. To po prostu zaczyt :)

 ***

And now is the right time for a puppy! 
Well there is always exactly perfect moment for a puppy.
Ladies and gentleman, it is my great honour and pleasure to intruduce you Mr. Kubuś The Mountaineer. 
 This sweet nickname is caused by his unusual climbing abilities.
Kubuś's story is very sad - somebody left him and Kubuś was wandering around the neighborhoood. He was very sad, cold, wet and alone.
But luckily my Mom found him and now he got the best home any dog could ever imagine. And now Kubuś and my Figa are best friends forever. Happy end! :)
A teraz jest już odpowiedni czas na szczeniaczka!
No cóż... chyba zawsze jest odpowiedni czas na szczeniaczka.
Panie i Panowie, z wielką przyjemnością i zaszczytem mogę przedstawić dziś Pana Kubusia Alpinistę.
Ten słodki przydomek zawdzięcza nadludzkim umiejętnościom wspinaczkowym jakie posiadł we wczesnym dzieciństwie. 
Historia Kubusia jest bardzo smutna - ktoś wyrzucił go z domu i smutny biedaczek błąkał się po ulicach zmoczony deszczem, brudny i stęskniony. Ale szczęśliwie znalazła go moja Mama i teraz Kubuś ma nowy dom, lepszy niż jakikolwiek pies mógłby sobie wymarzyć. Kubuś i moja Figa są teraz również najlepszymi przyjaciółmi. Oto szczęśliwe zakończenie! :)


16 comments:

  1. 1. extra kartka!
    2. gratulacje!
    3. ale słodziak!

    pozdrawiam,
    Gosia

    ReplyDelete
  2. jestem zakochana w tej kartce.. obłęd ;D :)

    ReplyDelete
  3. Jeszcze nie widziałam takiego podejścia po tematu Świąt, ale bardzo mi się podoba w Twoim wydaniu!
    Gratuluję wielkiego wyróżnienia :) A psiak - na pewno mu będzie dobrze u Ciebie :)

    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  4. Kartka - obłędna. Czemu ja tak nie umiem? :D:D:D Historia pieska - ogromnie się cieszę, ze zakończona happy endem. A DT - cóż. Dream Teamm prawdziwy. Ogromnie się cieszę, że jestem tam z tobą i ze wszystkimi innymi utalentowanymi babeczkami :) xx

    ReplyDelete
  5. cudowna kartka!!! Magiczna

    ReplyDelete
  6. zostałam zauroczona! cuuudna karteluszka

    ReplyDelete
  7. uwaga piszę ;-) co prawda nic nowego nie napiszę, bo już przede mną wszyscy zauważyli, że kartka niepospolitą jest i urody przeogromnej niemniej jednak i ja chciałam swą skromną osobą wyrazić mój podziw i uwielbienie

    kisolki ("babeczkę" przez wzgląd na Twe dobre samopoczucie pominę)

    ReplyDelete
  8. Fanastyczna kartka!I gratuluję :)

    ReplyDelete
  9. Your card is beautiful. I love how you have sown the little twig. Your work is always amazing and very inspiring to me. I made a wall hanging inspired by one of your Prima Ustream classes. The link to my post is: http://scrapyardthe.wordpress.com/2013/11/20/a-french-inspired-wall-hanging-and-a-blog-hop/
    Thank you for sharing your talent with us. Congrats on your new DT position.
    Kate

    ReplyDelete
  10. Praca piękna, bardzo, bardzo klimatyczna. A oprócz tego - no cóż, właściwy człowiek na... wiadomo.

    ReplyDelete
  11. ja jestem zauroczona Kubusiem i jego miodowym, spokojnym spojrzeniem. wspaniale, że ma chłopak nowy dom.
    a kartka cudowna, inspirująca i niesamowicie oryginalna :)

    ReplyDelete
  12. ooo to jest najpiękniejsza kartka świąteczna ever
    pozdrowienia dla mojego psiego kolegi po fachu! ;)

    ReplyDelete
  13. Congratulations! This card is absolutely stunning! And your new puppy is just adorable. I bet he will be the best crafty friend.

    ReplyDelete

Blog Archive