11/03/2013

Three works, Polish day and interview.

Today I want to share with you few of my works recently made as a part of 7 Dots Studio DT.
Dziś chcę Wam pokazać kilka z moich ostatnich prac przygotowanych dla 7 Dots Studio.


To be honest it is very hard to me to create something on “darker” pages of Finn’s papers as I always consider them as finished art. But when I finally try I’m always amazed by the effect and how pleasant was the process. This time I used not so dark page, but one that was always very inspiring to me. I created background with old ephemeras and 7 Dots Studio alpha stickers. Hope you like the effect as much as I love these papers.

Szczerze mówiąc, jest mi naprawdę bardzo trudno stworzyć coś na "ciemniejszych" stronach papierów Finn. Postrzegam je jako skończone dzieło. Jednak kiedy w końcu się decyduję zawsze jestem zauroczona efektem. Tym razem użyłam tę jaśniejszą stronę, taką która zawsze bardzo do mnie "mówiła". Stworzyłam tło z wycinkami ze starych książek, pocztówek i naklejkami 7 Dots Studio. Mam nadzieję, że podoba Wam się efekt tak bardzo jak mi podoba się ten papier.



 Products:
9th Wave – Coral Reef
Domestic Goddess – Stickers 6×12
Domestic Goddess – alpha Raspberry Muffin

Art-journal page
This old photograph of my family is very special to me so I made many pages with it. But this time I wanted to try something new and make art journal page without so many colors, only black and white and a bit of pale pink. I used papers from Messy Head collection which are perfect for such works.

Ta stara fotografia mojej rodziny jest mi bardzo bliska, więc użyłam jej już w wielu pracach. Tym razem jednak chciałam stworzyć coś innego, stronę w art-journalu bez tak oszałamiającej ilości kolorów, tylko czerń i biel i odrobina bladego różu. Wykorzystałam papiery z kolekcji Messy Head, które są wprost idealne do tego typu prac.



Products:
Messy Head paper pad

Tag
My tag with my favorite butterfly had to be full of pink. I will hang it above my desk and will be a symbol of my dreams that came true. 7 Dots Studio got so many beautiful papers in pink that it was very hard to choose my favorites but I decided that The Queen’s Heart collection will be best for this time. I layered some pieces of papers, metal frame, resist canvas, tickets and other elements to create one composition. Then I added some Gelatos and H2O’s and here is the effect:

Mój tag z ulubionym motylem Primy po prostu musiał być różowy. Powieszę go sobie nad biurkiem i będzie mi przypominał o moich marzeniach, które się spełniły. 7 Dots Studio ma w swojej ofercie tak mnóstwo pięknych różowych papierów, że wybór tego który chcę wykorzystać tym razem był po prostu katorgą. Zdecydowałam jednak, że kolekcja The Queen's Heart będzie najlepsza. Warstwowałam kawałki papierów, metalową ramkę, materiałowe dodatki, bilety i inne elementy, aby stworzyć kompozycję. Wtedy dodałam trochę Gelatos i farb Twinkling H2O. Oto efekt:




 Products:
The Queen’s Heart – Just remember
The Queen’s Heart – I wanna be…

_________________________________________________________________________

Normally I would end my blog post here, but not this time!  Today is very special day at "Allt Om Scrap" blog. Allt Om Scrap means All About Scrap, and it's a Swedish inspiration blog - the place I really fell in love with. And there is a special "Polish day" today. At "Allt Om Scrap" blog you will find few words about our Polish scrapbookers, about Polish manufacturers and... the whole blog post about me and my passion.  There is a long long interview and 9 layouts made by girls from the team that were inspired by my works. Thank you girls!
So if you want to now few funny facts about me and see all of there beautiful works click here.

Zwyczajnie tutaj właśnie zakończyłby się mój post, ale nie tym razem! Dziś bardzo wyjątkowy dzień dla nas wszystkich na blogu "Allt Om Scrap". Allt Om Scrap oznacza "Wszystko o scrapbookingu" i jest inspiracyjnym blogiem - miejscem w którym naprawdę się zakochałam. I jest tam dziś specjalny "Polski dzień". Znajdziecie kilka słów o polskich scraperkach, producentach i ... cały długi post o mnie i mojej pasji. Jest tam bardzo długi długi wywiad i 9 scrapów wykonanych przed dziewczyny z zespołu zainspirowane moimi pracami.
Dziękuję Wam!
A więc jeśli chcecie przeczytać kilka zabawnych faktów o mnie i zobaczyć te wszystkie piękne prace zajrzyjcie tutaj.

_________________________________________________________________________

And remember about my next Live with Prima Show.
 Tuesday, November 5th at 11:00am PT/ 2:00pm ET/ 7:00pm GMT 
Pamiętajcie o moim Live with Prima Show 5.11, we wtorek o godzinie 20:00. 

Prima Channel

6 comments:

  1. Tyle przyjemności w jednym poście :)
    Nie chwalę za bardzo, zmykam. Popatrzeć i poczytać w tych pozostałych miejscach... :)

    ReplyDelete
  2. Gorgeous works love your color splash! :o))

    ReplyDelete
  3. chciałam powiedzieć, że wyśmienity wywiad! nic nie nadęty, z błyskiem i mrugnięciem oka i pasją wyglądającą z każdej kropki.
    i moje skromne imię (i paszcza) się nawet pojawiło. och, ty...

    i czemu nie mogę znaleźć przycisku z tłumaczeniem kiedy bardzo bym chciała się dowiedzieć jak wygląda "Polsk stil" z zewnątrz? ;)

    ReplyDelete
  4. So beautiful page and the tag is just simply stunning!

    ReplyDelete

Blog Archive