11/28/2013

Together.

I'm here today to show you one of my projects I made for 7 Dots Studio. What we got in Poland right now is totally gloomy weather. I love early fall but not that what is happening at the moment. Wind, cold and no sun - these are the words that I need to use to describe my everyday, and I'm quite sure some of you will understand my pain. It's not that I'm complaining, well maybe a bit... But there is something that I need to share with you, especially with those who still don't know how to start creating. Creating is the thing that can really improve your mood. The moment when I'm right in the middle of some work is the best. This is the moment when I totally forgot about everything that was wrong, about my everyday life, about my all problems. Colors, textures, playing with paints - that's the best remedy for bad weather.
Dziś przybywam, by pokazać Wam moją pracę dla 7 Dots Studio. Sami wiecie jak okropna jest teraz pogoda. Uwielbiam wczesną jesień, ale to co dzieje się teraz jest po prostu paskudne. Wiatr, zimno, brak słońca - tymi słowami jestem zmuszona opisać codzienność i jestem pewna, że wśród Was znajdą się osoby, które podzielą moje smutki. Nie chcę narzekać, chociaż może trochę tak mi to wyszło... Ale jest coś o czym koniecznie muszę Wam powiedzieć, szczególnie tym którzy wciąż nie mogę zacząć tworzyć. Tworzenie jest najlepszym sposobem na poprawę nastroju. Moment, gdy jestem dokładnie w środku jakiejś pracy jest najlepszy. To moment, w którym zupełnie zapominam o wszystkim co było złe, o codzienności i problemach. Kolory, faktury, zabawa farbami - to najlepsze lekarstwo na złą pogodę.




I wanted to frame this crazy photo of me and Eliza with some bright colors, so I chose paper from Love Is In The Air line as my base. I combined it with some doilies, flowers, stenciling, doodling and painting. These tiny but cute word stickers comes from Domestic Goddess collection. I also used one of Viva Las Vegas Stamps with brown StazOn to create my background.
 To zabawne zdjęcie z Elizą chciałam oprawić w radosne kolory, więc wybrałam papier z kolekcji Love Is In The Air jako bazę.  Dodałam serwetki, kwiaty, maskowanie, rysowanie i malowanie. Malutkie i urocze napisy pochodzą z kolekcji Domestic Goddess. Wykorzystałam również stemple Viva Las Vegas z brązowym tuszem StazOn do stworzenia tła.

http://7dotsstudio.com/archives/13317




3 comments:

  1. tło jest doskonałe! szczególnie te czerwone maziaje
    no ale te zdjęcie... pfff
    ratuje Cię tylko papier z kolekcji Love Is In The Air ;-)))

    ReplyDelete
  2. Agnieszka zazdrości i słusznie. sama sobie zazdroszczę.

    zamierzam cię bardzo surowo i detalicznie przesłuchać w temacie technik tu użytych, bo ogłupiałam z wrażenia.

    i proszę zanotować, że komentuję.

    ReplyDelete
  3. Wow, really powerful and beautful page! I love your style.

    ReplyDelete

Blog Archive