Video and "With love".

Hello! I'm here today to share with you two things. First is the video from my last Live with Prima Show. I can tell you one thing - it was super amazing! Thank you all for being with me, thank you for all of your sweet words about my class, and about my work. That one hour was totally crazy to me, especially when I almost turned down my computer somewhere in the middle of the show. It was by accident of course :) But luckily everything went fine, and this time I wasn't that stressed out as I was the last time.
Witajcie! Jestem tu by pokazać Wam dwie sprawy. Najpierw video z mojego ostatniego pokazu Live with Prima. Powiem jedno - było super! Dziękuję Wam wszystkim, że byliście tam ze mną, dziękuję za wszystkie miłe słowa na temat mojej pracy i warsztatu. Ta jedna godzina była dla mnie kompletnie szalona. Szczególnie, gdy prawie wyłączyłam komputer w środku pokazu. Oczywiście przez przypadek :) Ale na szczęście wszystko wyszło dobrze i nie byłam już tak zestresowana jak poprzednio.


And the next thing to share today is one of the very few cards I ever made. And this time I'm utterly surprised - that was actually very enjoyable process. I created backgroud with paints, and then added few layers of embellishments and ephemeras. Here is the result:
Kolejną rzeczą, jaką chcę Wam pokazać, jest jedna z niewielu kartek jakie w ogóle kiedykolwiek wykonałam. Tym razem byłam kompletnie zaskoczona - cały proces był naprawdę przyjemny. Przygotowałam tło używając farb i dodałam kilka warstw ozdób. Oto wynik:


I made this card especially for "12 Days of Christmas" at Prima Marketing blog, using Finn's lines. You can join us at Prima blog and create tag or card for our "12 Days of Christmas" and win some Prima goodies.  
Przygotowałam ją specjalnie na "12 Days of Christmas" na blogu Primy, czyli na dwunastodniowy cykl postów, w których znajdziecie codziennie mnóstwo świątecznych kartkowych inspiracji. Możecie się do nas przyłączyć wykonując kartkę lub tag i wygrać produkty Primy.


Prima Products:

565190 - Paper Roses
960360 - Tags
960322 - Mini Flowers
961039  - Leaves


Comments

  1. Śliczna karteczka :)
    Zapraszam do mnie
    handmadebyevi.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Piękna kartka :) Ja zawsze mam problem z mega trójwymiarowymi rzeczami - wiesz, niepragmatyczne są, bo ciężko je wysłać komuś :D Tak tak - pragmatyzm w przypadku kartek przemawia przeze mnie ogromny - co ciekawe, żaden inny scrapowy projekt nie podlega temu prawu :) Chyba muszę się przełamać :) Dzięki za inspirację. :*

    ReplyDelete
  3. ja jestem wielką fanką Twoich filmików ;) uwielbiam podglądać jak tworzysz ...

    ReplyDelete
  4. powinnaś robić więcej kartek ;) jest piękna i bardzo wyrazista ;)

    ReplyDelete
  5. Kartka świetna i dziękuję za kolejną inspirację video, na pewno skorzystam, aczkolwiek, nie wiem czy jestem wstanie ogarnąć tyle kwiatów na raz :) Ale lubię wyzwania więc na pewno spróbuję.
    Pozdrawiam serdecznie!

    ReplyDelete
  6. watching you on live with prima show was great
    waiting for the next time :O))
    your card is gorgeous !

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts