For the last time...

Hello my dear friends! Today is my last post at 7 Dots Studio blog. I can’t even describe how sad I’m now but as you all know “everything flows”. Sometimes we all need some change and hard decisions are the constant part of our lifes. But I want to tell you that being a part of this amazing  Design Team was one of the best things that happened to me in my creative life. Tusia and girls were simply amazing, friendly and warm.
With my last blog post for 7 Dots Studio I want to encourage you to try new things. The journal cover below was made completely different way than I used to.
I started with mists this time and then added pieces of papers and drawing. To be honest I really like the effect and will work this way more often for sure.
 
Witajcie! Dziś mój ostatni post na blogu 7 Dots Studio. Trudno opisać jak trudno jest rozstawać się z tym zespołem, ale jak wiecie "wszystko płynie". Czasem wszyscy potrzebujemy zmiany, a trudne decyzje są nieodłącznym elementem naszego życia Ale muszę powiedzieć, że bycie częścią tak niesamowitego DT to jedna z najwspanialszych rzeczy jakie przytrafiły mi się w moim kreatywnym życiu. Tusia i pozostałe dziewczyny były cudowne, przyjacielskie i ciepłe.  Z moim ostatnim postem dla 7 Dots Studio chciałabym Was zachęcić do próbowania nowych rzeczy. Poniższą okładkę art-journala wykonałam w dokładnie odwrotny sposób niż zazwyczaj. Zaczęłam od mgiełek i potem dopiero ułożyłam kompozycję i rysowałam. Szczerze mówiąc efekt naprawdę mi się podoba i już zdecydowałam, że będę częściej pracować w ten sposób.
 




 
 http://7dotsstudio.com/
 
7 Dots Studio Products:
 
 Lindy's Stamp Gang Store
 
Lindy's Stamp Gang mists:
 Time Travel Teal, Rysty Lantren Time, Steampunk Sepia, Shabby Turbine Teal

Comments

  1. Bardzo, bardzo mi się podoba :) A ten kolor! ..taki piękny zielony kolor zawsze wpada w.. oczko :)

    ReplyDelete
  2. Dziękuję Kasia za niezliczone inspiracje! Kolejna praca, która zapiera dech.
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  3. Beautiful as always! Love the colors and style.

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. Gorgeous job I love the colors and your eye is an amazing artistic touch!

    ReplyDelete
  6. przepiękna praca, nieziemskie kolory :)

    ReplyDelete
  7. O....nie jestem w stanie nic sklecić sensownego...przepiekne. Wyjatkowe...

    ReplyDelete
  8. Really beautiful! I did not know that you such a talent with drawing :)
    Love your project!

    ReplyDelete
  9. I love your journal cover! You used my favorite colors and I love the bits of white with that eye! I always love your work!
    Kate

    ReplyDelete
  10. Praca piekna i tematycznie bardzo odpowiadajaca okolicznosciom. Powodzenia Kasiu i aby zmiany urozmaiciły Ci 2014 rok.

    ReplyDelete
  11. Słowo śliczna opisuje ją w zupełności. :)

    ReplyDelete
  12. This is amazing! Iwill miss you at MMP!!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts