Courage

This time I want to show you something I prepared for our new challenge at Mixed Media Place blog
Tym razem chciałabym pokazać Wam pracę, którą przygotowałam na najnowsze wyzwanie na blogu Mixed Media place.

http://mixedmediaplace.blogspot.com/2014/01/how-are-you-feeling-vol2.html

http://mixedmediaplace.blogspot.com/2014/01/how-are-you-feeling-vol2.html

Courage wasn't an easy subject for me as I'm don't usually take risks in many areas of my life. Sometimes it is easier to do what you're used to doing, to take the same path and avoid changes. So I'm always proud of myself when I decided to take some risk.
Odwaga to nie jest najłatwiejszy dla mnie temat. Nieczęsto decyduję się podjąć ryzyko w pewnych dziedzinach życia. Czasem po prostu łatwiej jest postępować tak jak zwykle, iść tą samą ścieżką i powstrzymywać się przed zmianami. Właśnie z tego powodu zawsze jestem z siebie dumna, gdy podejmę ryzyko.


This time I was brave creating the background  from start to finisih. Modeling paste, gel medium, stamping and stencils - that's what made me happy this time. And now I know I need to work this way more often.
Tym razem byłam odważna i stworzyłam tło od początku do końca sama. Pasta strukturalna, gel medium, stemplowanie i maski - to one przyczyniły się do mojej radości. Teraz już wiem, że powinnam częściej pracować w ten sposób.


Supplies from Mixed Media Place:| Użyłam następujących materiałów:










Comments

  1. OMG! Love this layout! Your bright colors made me happy, too :)

    ReplyDelete
  2. Be brave, it's beautiful.....!

    ReplyDelete
  3. Świetnie, pierwsze skojarzenie jak patrzę na pracę - wreszcie podjęłaś decyzję i dzwonisz do kogoś w ważnej sprawie!

    ReplyDelete
  4. I don't know but seems like every time you take a chance... I love it even more. :) Love the depth you got in this one with the color saturation.

    ReplyDelete
  5. It's an absolute beauty - shows what happens when you take a risk!
    Alison x

    ReplyDelete
  6. Love this page! I can recognized it ;-)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts