End of year summary.

Well... It may be a bit too late for end of year summary, but... who cares? :) It's even quite early as for me. Normally I would probably think about it somewhere near April. I should admit that 2013 was very kind to me. There is so many things to be thankful for... But let me tell you about some most important things from past year in few... photos.
Cóż... może być już odrobinkę za późno na podsumowania, ale któż o to dba? Dobrze, że nie ocknęłam się z podsumowaniem roku 2013 w okolicach kwietnia. Muszę przyznać, że 2013 był dla mnie łaskawy. Mam dużo powodów do wdzięczności, ale pozwólcie, że opowiem o najważniejszych sprawach używając... zdjęć.

The best way to relax in 2013?
Najlepszy sposób na relaks w 2013?


What was my favorite crafting supply?
Ulubione medium?


Favorite movie I watched in 2013?
Ulubiony film który obejrzałam w 2013?




Favorite color?
Ulubiony kolor?




Best memories from Summer?
Najlepsze wspomnienia z lata?




Favortie song?
Ulubiona piosenka?



What was the most stressful and the best at the same time?
Co było najbardziej stresujące i jednocześnie najlepsze?




Who won the award for best new dog in the universe?
Kto wygrał nagrodę dla najlepszego nowego pieska?




What inspired me the most?
Co mnie najbardziej inspirowało?


One of my favorite photos I found in 2013...
Jedno z moich ulubionych zdjęć znalezionych w 2013...


The most inspiring person to me was...
Najbardziej inspirującą osobą był dla mnie...


One of my favorite artists...
Jedna z moich ulubionych artystek...


The thing I started and finished in 2013...
Rzecz, którą rozpoczęłam i skończyłam w 2013...




And how was your 2013? Do you have some new year resolutions?
A jaki był Wasz 2013? Macie jakieś postanowienia na nowy rok?

I want to thank you all for this amazing  year, for visiting my blog through each month, for leaving your sweet words here and being so supportive and inspiring. Thank you! 
Chcę Wam bardzo podziękować za kolejny wspaniały rok, za to że odwiedzacie mnie tutaj każdego miesiąca, zostawiacie takie cudowne słowa i jesteście dla mnie ogromnym wsparciem i inspiracją. Dziękuję!

Visit me in few next days. I will tell you few words about my new year resolutions and why I don't like making them. It will be also about plans, new works and new opportunities.
Odwiedźcie mnie niedługo. Powiem Wam kilka słów o moich postanowieniach noworocznych i o tym dlaczego tak ich nie lubię. Będzie też o planach, nowych pracach i możliwościach.

Comments

  1. Awesome! You had a great year!! All the best for 2014!!!

    ReplyDelete
  2. What a lovely look at your past year - may 2014 be just as inspiring to you! :)
    (And yay for Freddie, an inspiring man year in, year out! :) )

    ReplyDelete
  3. Piękne podsumowanie. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)) Pozdrawiam serdecznie.

    ReplyDelete
  4. życzę Ci, Kasiu, żeby rok 2014 był jeszcze ciekawszy, jeszcze bardziej inspirujący i przyniósł jeszcze więcej szczęśliwych chwil :)

    ReplyDelete
  5. bardzo fajne podsumowanie, jednak poslugiwanie sie obrazem to najlepszy sposób! niech 2014 bedzie tak owocny, inspirujacy i radosny jak 2013 !

    ReplyDelete
  6. No to jeszcze lepszego Nowego Roku!!! I popieram film Django to rewelka!!!!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts