Free... doodling.

Inspirations are sooo important. Now I know that. What inspires me most last times is bohemian style. And that is why I'm so fascinated with one of new Prima's collections called "Free Spirit". 
Inspiracje są baaaardzo ważne. Teraz to wiem. To, co ostatnio inspiruje mnie najbardziej to styl bohemian.  I oto dlaczego tak bardzo zafascynowała mnie jedna z nowych kolekcji Primy "Free Spirit".




It's full of colors, cheerful embellishments, with gorgeous intricate patterns that really melted my heart.
Here is what I created. A simple layout without many embellishments, but with a lot of doodling and painting. 
Kolekcja jest pełna kolorów, radosnych dodatków, z cudownymi, skomplikowanymi wzorami, w których kompletnie się zakochałam. 
Oto co stworzyłam. Prosty scrap z niewieloma ozdobami, ale z mnóstwem doodlingu i malowania.


Aren't these patterns perfect for all doodling lovers? Think I won't have enough of these papers for long long time. 
Czyż te wzory nie są idealne dla miłośników doodlingu? Myślę, że zagrzeją miejsce na moim biurku na dłużej.

Comments

  1. świetny:) dzięki Tobie dowiedziałam się co to doodling:D ale wstyd;) A robiłam go od zawsze;)

    ReplyDelete
  2. Piękna praca i to mnóstwo kolorów, które uwielbiam w Twoich pracach :)
    Pozdrawiam i ściskam ;)

    ReplyDelete
  3. Beautiful layout! Love all the colors :)

    ReplyDelete
  4. Absolutely awesome LO! thanks for inspiration!

    ReplyDelete
  5. Kolekcja jest rzeczywiście przepiękna, ale Twój scrap jest cudowny! Nie mogę oderwac od niego wzroku. Kompozycja, kolory, zdjęcie, elementy doodlingu-wszystko pięknie się ze sobą łączy,cud miód i orzeszki:)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts