Joy layout {The Scrapbook Diaries}

Last months I was very busy and sometimes tired. So can you imagine how happy I was when I finally found the time and energy to create another video for The Scrapbook Diaries? And that is why I'm so excited to show you my page that I made using products from kit which you can buy at The Scrapbook Diaries site.
 Przez ostatnich kilka miesięcy byłam bardzo zajęta i przemęczona. Myślę, że możecie sobie wyobrazić moją radość, gdy w końcu znalazłam czas i energię by przygotować kolejne video dla The Scrapbook Diaries. I oto dlaczego jestem tak podekscytowana pokazując Wam moją pracę, którą przygotowałam używając nowego kitu.




And once again I want to say huuuuge thank you Janene! She is one of the most kind and supporting person I've ever known. She always know how to make me smile and how to raise my spirits. This girl is a treasure, really! :)
 I ponownie muszę bardzo podziękować Janene! Jest jedną z najmilszych i najbardziej wspierających osób jakie kiedykolwiek poznałam. Zawsze wie jak podnieść mnie na duchu. Ta dziewczyna to skarb, naprawdę! :)
 
http://www.thescrapbookdiaries.com/

Here is the place where you can find the kit and when you’ll buy it you will also get access to the private instructional video showing how I made this page.
Oto miejsce, w którym znajdziecie kit. Kupując go otrzymacie dostęp do video w którym krok po kroku prezentuję wykonanie powyższej pracy.

Comments

  1. weź się, tato.
    i w ogóle to przyzwoitość nakazywałaby mi dać jeden taki w prezencie. hm?

    ReplyDelete
    Replies
    1. O widzę, że "oddajesz komcie". Jesteś na prostej drodze do zawładnięcia internetem. :D

      Delete
    2. przejrzałaś mój chytry plan. nic i nikt mnie nie powstrzyma.

      Delete
  2. :) Feeling is so very mutual my friend! Thank you. Your works are beyond inspiring and I am so very lucky that you create for us!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts