2/20/2014

Few words about sadness.

However it sounds, this blog post will be about sadness. And I think this kind of feelings really don't need a lot of explanations. I will only tell you that my work is inspired by this month's challenge at Mixed Media Place blog
 Jakkolwiek to brzmi, dzisiejszy post będzie o smutku. I myślę, że to uczucie nie wymaga wielu wyjaśnień. Dodam tylko, że praca powstała na lutowe wyzwania na blogu Mixed Media Place.


 I think sadness may be a difficult subject to work with. But you can also consider it a therapy. You can leave all the negativity of this feeling on paper.
Myślę, że smutek może być trudnym tematem do pracy. Ale możecie również pomyśleć o tym jak o terapii. A może by tak pozostawić wszystkie negatywne uczucia na papierze?


 Create and forget - that is my idea for most of the things that are bothering me.
Stwórz i zapomnij - oto mój pomysł na większość spraw, które mnie dręczą.


Materials from Mixed Media Place:

7 comments:

  1. Beautiful things can come from sadness which is exactly what you have done. May you be rid of your suffering.

    ReplyDelete
  2. Piękna praca, jak dla mnie - trafia w samo sedno... Dzięki za inspirację!:)

    ReplyDelete
  3. mówiłam ci już, że bardzo cię nie lubię?
    wszystko w tej pracy mnie porusza. formy, kształty, treści i niuanse.
    ostrzegam, że zostaniesz dokładnie przesłuchana z procesu powstawania.

    ReplyDelete
  4. niezwykła jest ta praca...

    ReplyDelete

Blog Archive