4/11/2014

"Finding My Roots" {Somerset Memories publication}

 Few days ago mr. postman brought me something that I was waiting for very impatiently. It was a brand new issue of Somerset Memories magazine with few pages from me inside. With the article I wrote about my family treasures, one perfect story and how do I work with old photographs. 
Kilka dni temu pan listonosz przyniósł mi coś na co oczekiwałam bardzo niecierpliwie. Pachnący świeżym tuszem nowy numer amerykańskiego magazynu Somerset Memories, a w środku kilka moich stron. Stron z artykułem, w którym opowiedziałam o moich rodzinnych pamiątkach, jedną wspaniałą historię i o tym jak pracuję ze starymi zdjęciami.


Seven pages of my works! I'm not a braggart, I'm just so happy to see something I worked on in print, in such amazing magazine like Somerset Memories, once again. Thank you Jana! I really appreciate your support.
Aż siedem stron moich prac! Nie jestem chwalipiętą, po prostu strasznie się cieszę, że mogę zobaczyć w druku coś nad czym pracowałam. I ponownie jest to Somerset Memories. Dziękuję Ci Jana! Wspaniale wspierasz.

So of course I was singing and dancing while opening the envelope. Even madam Figa was celebrating my success and posing proudly (practicing one of her cutest face):
A więc oczywiście śpiewałam i tańczyłam z radości otwierając kopertę. Nawet madam Figa świętowała mój sukces dumnie pozując (ćwicząc jedną ze swoich najsłodszych min):



Here you can find this Summer issue of Somerset Memories magazine. Trust me, there are tons of inspirations inside!
Tutaj znajdziecie letnie wydanie magazynu Somerset Memories. Uwierzcie mi, jest tam mnóstwo inspiracji!






14 comments:

  1. Kasia - jak nie ty to kto do tych gazet wszystkich :) sukces w pełni zasłużony

    ReplyDelete
  2. super huge congrats to you Kasia, loveeeeeeeeeeeee your work ... and the magazine is just the best .I have some more coming out soon too ..... loveeeeeeeeeeeeeeee your work xoxo

    ReplyDelete
  3. Dokładnie Kasia- jak nie Ty to kto? Ogromne brawa. Od razu uśmiech pojawia się na twarzy, jak widzi się tyle świetnych prac w jednym magazynie i to jeszcze prac, kogoś kogo się zna. Niezwykłe!
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  4. Wow, wspaniale. Gratulacje :))))

    ReplyDelete
  5. Well done. Love the photos with the dog!

    ReplyDelete
  6. Congratulations - certainly a huge compliment to be in such a publication - of course always believe in you and not overly surprised :)

    ReplyDelete
  7. Gratulacje! Lubie kiedy Polki pojawiaja sie na stronach Taaaakich magazynow!;)

    ReplyDelete
  8. Bravo ! congratulations ! Well done ! ...

    ReplyDelete
  9. super! Gratuluję!!!
    i przy okazji dziękuję, że po polsku piszesz jeszcze choć w drugiej kolejności i coraz bledszą czcionką

    ReplyDelete
  10. Congratulations...your work is so beautiful and inspirational!!!!

    ReplyDelete
  11. gratulacje!!! prace są przepiękne!

    ReplyDelete

Blog Archive