"We just live together"

Let's talk about art journaling today. When I first discovered it, my works were very simple.
At that time I would build my composition very clean and simple using only one or two splashes of color, then maybe I would add some short quotation and my page was done.
Pogadajmy dziś trochę o żurnalowaniu. Kiedy po raz pierwszy je odkryłam, moje prace były bardzo skromne. W tamtym czasie budowałam bardzo prostą kompozycję, o ile w ogóle można użyć tu tego słowa. Używałam tylko jednej lub dwóch plam koloru i dodawałam do tego kilka słów. 

I was never satisfied with such a simple effect so I decided to move forward and started using more and more elements in my works. My pages becomes very thick and heavy, and all of my art journals from that time can hardly close.
Wtedy nigdy nie byłam zadowolona z efektu. Zdecydowałam, że pójdę o krok dalej i zaczęłam używać wielu elementów na swoich pracach. Moje strony stały się grube i ciężkie, a  wszystkie zeszyty z tamtego czasu prawie się nie domykają.

When I finally learned how to control all these things on my pages I decided that I like collage pages better than such chaos. So once again I was looking for new ways to express myself in my art journals.
Kiedy w końcu nauczyłam się kontrolować ten cały bałagan, zauważyłam że strony kolażowe podobają mi się o wiele bardziej niż tak zapełnione. A więc ponownie zaczęłam szukać nowej drogi do wyrażenia siebie w art journalu.

And today I tried something new once again. Maybe I get bored easily and that is why I constantly need to try something new. But I think it is a very good way to develop your skills. Always try new techniques, always learn and never  stop moving forward.
A dziś ponownie spróbowałam czegoś nowego. Może po prostu zbyt szybko się nudzę i oto powód mojej stałej potrzeby próbowania nowych rzeczy. Ale myślę, że to bardzo dobry sposób, aby rozwijać swoje umiejętności. Zawsze próbować nowych technik, wciąż się uczyć i nigdy nie stawać w miejscu.



This time I started with a background painted with acrylic paints and then I added many different pieces from old magazines.
Tym razem rozpoczęłam swoją pracę od zamalowania farbami akrylowymi tła. Potem dodałam dużo różnych elementów ze starych gazet. 


This process was absolutely opposite to what I used to do. I think I never before used acrylic paints to cover the whole page. My last step was working with doodling and watercolor paints. I don't know if it will be my favorite way of working but I must admit that it was worth trying out.
Zwykle pracuję dokładnie odwrotnie. Myślę też, że nigdy dotąd nie użyłam farb akrylowych by namalować nimi całe tło.  Ostatnim krokiem był doodling i farby oraz kredki akwarelowe. Nie jestem pewna czy to będzie moja ulubiona technika, ale wiem że warto było spróbować.

[text: We just live together]


Here you can find most of my art journal works. From my beginnings to the recent ones.
Tutaj możecie oglądać część moich prac art journalowych. Od stron z moich początków aż po te dzisiejsze.

http://mixedmediaplace.blogspot.com/









Comments

  1. Kasiu, każdy etap Twojego żurnalowania przynosił niezapomniane wrażenia dla nas, odbiorców. Uwielbiam każdą odsłonę. I tą prostrzą i tą bardziej bałaganiarską i tą pełną tej cudnej rysowanej kreski. Ostatnia praca to kolejna ewolucja...ale wciąż mocno w Twojej estetyce. Super!

    ReplyDelete
  2. Kasiu Twoje prace zawsze były, są i będą NIESAMOWITE i już! ;-)

    ReplyDelete
  3. I like your so beautiful work.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts