{Wordbook 2014} - March

My March was very short but beautiful. It's just because of Spring that is coming. I can finally see some small white flowers on trees and little and very green leaves. I love first signs of this season and I can certainly say that my winter blues is gone.
And it's finally the time for my March page in Wordbook 2014. Here you will find all you need to now about Wordbook project.
Mój marzec był bardzo krótki, ale też bardzo przyjemny. To przez wiosnę, która w końcu się zbliża. Wreszcie widzę malutkie białe kwiatki na drzewach i drobne, zielone listki. Uwielbiam te pierwsze "objawy" wiosny i wreszcie mogę powiedzieć, że moje zimowe psychiczne "uśpienie" odeszło.
I najwyższa już pora na marcową stronę w Wordbooku 2014. Tutaj znajdziecie wszystkie informacje o tym projekcie.

2 ▶  two words 
0 ▶  no fears
1 ▶  one colour
4 ▶  four pieces of papers
 {Dwa słowa, zero obaw, jeden kolor, cztery kawałki papieru}

And here is my mood board that I created in March, that inspired me to make below page.
 A oto moja mała tablica inspiracyjna, która "spowodowała" poniższą pracę.



What was new for me this time is the fact that I decided I won't use gesso on my work. I think I never create without gesso, so that was a huge thing to me and interesting experience. To create some background I used white acrylic paint in spray this time. Of course it's not working the same as gesso, but maybe it will help me to find some new ways to get the effect I always got in my mind.
I zgodnie ze styczniową obietnicą tym razem również spróbowałam czegoś nowego. Zdecydowałam, że nie użyję gessa, a przecież używam go w zasadzie zawsze. To było coś! Do stworzenia tła użyłam białej farby akrylowej w sprayu. Oczywiście nie działa tak samo jak gesso, ale może pomoże mi w przyszłości osiągać efekt jaki zawsze mam w głowie.


 I hope you like my March project. Thanks to Wordbook I found out that creating small works in more difficult to me, and effects are not always very good. But there is also a good thing about small works - I can always find some time to create them. I need only 10 or 15 minutes and my job is done. So I think Wordbook 2014 was a very good idea for me - just like a therapy.
Mam nadzieję, że podoba się Wam moja marcowa praca. Dzięki Wordbookowi odkryłam, że małe prace są dla mnie o wiele trudniejsze i efekty raczej nie są dla mnie zadowalające. Ale jest też jedna wielka zaleta małych prac - zawsze mogę znaleźć na nie czas.Potrzebuję 10 lub 15 minut i wszystko jest gotowe. A więc myślę, że Wordbook 2014 był świetnym pomysłem, jest jak terapia.
  

Comments

  1. Cudowne inspiracje, zawsze lubię tu zaglądać :)

    ReplyDelete
  2. nope - don't like it - love it!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts