Amazing possibilities - dry pastels.

 New techniques are always very exciting to me. My first time with dry pastels wasn't an exception. When I realized that I was falling in love with them, I decided to prepare a class where I can share some of my favorite techniques with dry pastels. Below you can see a layout that is the result of one of these classes.

Nowe techniki zawsze bardzo mnie ekscytują. Mój pierwszy raz z suchymi pastelami nie był wyjątkiem. Kiedy zdałam sobie sprawę, że już się w nich nieodwracalnie zakochałam, zdecydowałam przygotować specjalny warsztat, na którym będę mogła dzielić się swoimi ulubionymi sposobami pracy z tym bardzo zaskakującym medium. 
Poniżej praca, która powstała na tym właśnie warsztacie "Kolorowa ekspresja".


What I love most about working with dry pastels?
Of course it's their colors and softness. I think there are thousands of ways to use them and all you need to do is try and experiment...

Co najbardziej kocham w suchych pastelach?
Oczywiście ich kolory i miękkość. Dają niesamowite pole do popisu, jedyne co musisz zrobić to odważyć się...
Może w miłym towarzystwie na czerwcowym warsztacie na Ogólnopolskim Zlocie Scrapbookingowym w Warszawie? Pozostały jeszcze wolne miejsca! Więcej szczegółów tutaj.



http://mixedmediaplace.com/


Supplies from Mixed Media Place:
Materiały z Mixed Media Place:

 




Comments

  1. Looks Awesome As Always!Thanks for sharing!

    ReplyDelete
  2. Cudowny! Jak będziesz bliżej Poznania na warsztatach to na bank jestem!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts