Everything flows.


 Maybe you noticed that I was quiet and absent last days. It is just because I'm going through a tough time in my life and I found settling my personal issues as quite important. But now it will get better, I just now it. Everything flows, right? 
I want to get off to a good start, so and let me share with you recording from my last Live with Prima Show. All details about the project and full product list can be found in the blog post below. 
Być może zauważyliście, że byłam cichutka i nieobecna ostatnio. Po prostu przechodzę przez pewien trudny okres w życiu i uznałam że uporanie się ze swoimi sprawami w pierwszej kolejności jest bardzo ważne. Ale teraz będzie już lepiej, po prostu wiem. Bo wszystko płynie, prawda?
Chcę dobrze zacząć, więc pozwólcie że podzielę się z Wami nagraniem z mojego ostatniego Live with Prima show. Wszystkie detale odnośnie pracy, którą wykonywałam oraz lista produktów do poczytania w poście poniżej.



 How do you like it and what kind of project would like to see in my future shows? Feel free to leave some suggestions here as I really appreciate feedback.
A teraz Wy! Powiedzcie jak Wam się podoba i jakie prace chcielibyście zobaczyć w moich przyszłych filmach Live with Prima? Zostawiajcie śmiało opinie, bo są dla mnie bardzo ważne.
 

Comments

  1. j’espère que tout va aller mieux pour vous , j'adore votre table de travail ;-)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts