5/20/2014

Live with Prima show today!

Few weeks ago I have found tons of vintage photo booth pictures at Pinterest. Most of them were pictures of single people, and then I thought "Why not combine them in couples?" Even if long long time ago they were photographed alone I can give them a company today. So I printed some of these pictures and started working, selecting and imagining all new stories that could begin this way. I created this shadow-box:
Kilka tygodni temu odnalazłam w internecie mnóstwo starych zdjęć "z budki". Większość przedstawiała pojedyncze osoby i to właśnie nasunęło mi pewną myśl: "A może by tak połączyć ich w pary?". Nawet jeśli kiedyś dawno zostali sfotografowani samotnie, dziś mogę dać im towarzystwo. A więc wydrukowałam część zdjęć i zaczęłam pracę w dobieranie wyobrażając sobie wszystkie nowe historie jakie mogłyby się w ten sposób zacząć. Stworzyłam shadow-box:

 

And if you are curious about how I made it, step by step with full explanation, all you need to do is to join me today on my next Live With Prima show!!
Tuesday, May 20th at 12:30am PT, 3:30pm ET, 8:30pm UK

Jeżeli chcecie dowiedzieć się jak krok po kroku go przygotowałam, dołączcie do mnie w dzisiejszym show Live with Prima!
Wtorek, 20 maja, godzina 21:20!

 

Prima Products:
Extra Materials:
  • Modeling Paste
  • Palette Knife
  • Distress Ink
  • Glimmer Mist




5 comments:

  1. muszę sobie przypomnienie w komórce ustawić :D bo później wieczorem zawsze przegapiam

    ReplyDelete
  2. o jak dobrze, że taka pora :) jest szansa, że zdążę dotrzeć do domu :)
    A lekcje z Tobą, Kasiu, uwielbiam :D

    ReplyDelete
  3. Bomba pomysł! zmieniasz ich życie twórczo, podoba mi się ta idea :)

    ReplyDelete
  4. Beautiful - sorry I missed it.

    ReplyDelete
  5. Its as if you read my mind! You seem to know a great deal about this, just like you wrote the novel in it or something. I think that one could do by incorporating pics they are driving the message home somewhat, but instead of the, this is great blog. A fantastic read. Ill definitely be back....Cccam Server

    ReplyDelete

Blog Archive