5/11/2014

Working with wire.

 The truth is that I always wanted to try making jewerly. Wire art is something very very inspiring to me, and so I decided that I need to start somewhow. There are thousand of possibilities to work with wire, but my first step with this material is very simple. Here is my first necklace.
Prawda jest taka, że zawsze chciałam spróbować tworzenia biżuterii. Wire art (nie jestem pewna jak to przetłumaczyć, ale te zdjęcia na pewno pomogą zrozumieć tym, którzy nie znają tego pojęcia) jest czymś co zawsze bardzo bardzo mnie inspirowało. Dlatego właśnie zdecydowałam, że w końcu jakoś muszę zacząć. Drut daje mnóstwo możliwości, ale mój pierwszy krok jest bardzo nieskomplikowany. Oto mój pierwszy naszyjnik.



I made it using Prima Mechanicals, some UTEE, wire, robbon and some sprays. If you are curious about the person who I gave it, and maybe some techniques, you can find it all here, on Prima Marketing blog.
 Stworzyłam go używając Mechanicals od Primy, UTEE, drutu wstążki i sprayów. Jeżeli jesteście ciekawi, komu go podarowałam i jak pracowałam, wszystkie szczegóły znajdziecie na blogu PrimaMarketing.




 Prima Products: #961084 Mechanicals, #961114 Mechanicals - Tassel, #961121 Mechanicals - Plates and Labels, #960377 Mechanicals - Jump Rings, Color Bloom Sprays


3 comments:

Blog Archive