Flowers for Dad? Why not!

 I'm not doing masculine projects very often, but when I do I'm not afraid of using flowers. Prima has a large selection of them and most works perfect with any kind of style. So this time, for Father's Day tag, I used roses from Sunrise Sunset and Song Bird collections, and combined them with Mechanicals. 
Niezbyt często zdarza mi się robić "męskie" prace, ale kiedy już się zdecyduję to wcale nie odmawiam sobie kwiatów. Prima ma ich ogromny wybór i naprawdę większość pasuje do każdego stylu. Tym razem porwałam się na tag z okazji Dnia Ojca i użyłam róż z kolekcji Sunrise Sunset i Song Bird. Połączyłam je raz z elementami Mechanicals.


For the background I used only gesso, Color Bloom sprays and white Sharpie. Hope you like it!
A jeśli chodzi o tło to w grę wchodziło tylko gesso, mgiełki Color Bloom i biały Sharpie. Mam nadzieję, że Wam się podoba!


Color Bloom Spray #573942 
Color Bloom Spray #573843 
Color Bloom Spray #573805 
Mechanicals #961053
Elementals #960667 
Queen Mary Vintage Flowers #566203 
Sunrise Sunset flowers #565220 
Charme-Rose Song Bird #555573

ps. I already got some new amazing Prima collections! For now I can't tell you more, but I can promise you that you really won't be disappointed.
ps. W moje ręce wpadły już nowe kolekcje Primy! Póki co nie mogę nic więcej powiedzieć, ale mogę Wam obiecać że naprawdę nie będziecie rozczarowani.

More photos on my Instagram!
Więcej zdjęć na moim Instagramie!
 


Comments

  1. Oczywiście jak najbardziej z kwiatem dla taty ;-) Świetna praca a o wariacjach mediowych nawet nie wspomnę.
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  2. It's a stunning tag - and yes, why shouldn't men have flowers?! Can't wait to see the new Prima stuff... how exciting!
    Alison x

    ReplyDelete
  3. Kasia, the tag is beautiful!

    ReplyDelete
  4. Jaaaakie kolory!!! Cudne!!!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts