6/03/2014

Of how not to listen to your fears.

 This time I was quite sure it won't work. I was afraid I will make a huge mess without getting nice result. But what's interesting in this story is that my certainty that I will face failure didn't hold me back. Once again I wasn't thinking, and once again I let myself be happy with the process. 
If it's about the effect... only you can be the right judge. I was having fun and that's the most important to me. Work is full of colours and Prima goodies. Inspired by Prima June BAP that is absolutely genious. This sketch is the reason of my unrestreined creativity this time.
Tym razem byłam absolutnie przekonana, że to się nie uda. Obawiałam się, że odstawię tu paskudny bałagan, a o uroczym efekcie nikt nawet nie pomyśli. Ale co ciekawe, moja pewność nie powstrzymała mnie. Kolejny raz odłożyłam na bok obawy i myślenie, kolejny raz dałam się ponieść radości płynącej z samego tylko tworzenia.
A jeśli chodzi o efekt końcowy... tylko Wy możecie być właściwym sędzią. Ja po prostu dobrze się bawiłam i to dla mnie naprawdę ważne. Praca pełna jest kolorów i produktów Primy. Inspirowana mapkowym wyzwaniem czerwca na blogu producenta. Ta mapka jest tym razem powodem mojej niepohamowanej kreatywności.





 Prima Products: Paper - All About Me #971083, Instascrap - ATC cards #971250, #971236, Rusty Typo Zippers #891565, Tassel #892135

And no, it's not that I'm making excuses because I don't like the effect. Well, I think I really like it. I just wanted to tell you that the most important for me is the process. And if you want to see proofs come back tommorow and visit me to see what I was doing two days ago (we were celebrating Children's Day in Poland, and that's important in this story :)).
 I nie, nie chodzi wcale o to, że szukam wymówek bo nie podoba mi się to co zrobiłam. Wydaje mi się, że nawet całkiem to lubię. Jednakże naprawdę bardzo chcę Wam powiedzieć, że to sam proces twórczy się liczy. I jeżeli chcecie dowodów odwiedźcie mnie jutro. Przekonacie się co robiłam w dniu dziecka.

ps. Here are my new flowers on my balcony. Thanks to my Mom! :) Maybe if I show you them here I will feel more responsible for their lives, and maybe that way they won't day as soon as all of my other flowers. Wish me luck!
 ps. A oto moje nowe kwiatki na balkonie. Dzięki Mamie! :) Może jeżeli tu jest Wam pokażę, to będę miała poczucie odpowiedzialności za ich kwitnące życie. Może w ten sposób nie zaginą tak szybko jak wszystkie moje pozostałe kwiaty. Życzcie mi powodzenia.

http://photos-h.ak.instagram.com/hphotos-ak-xaf1/917106_307981676024687_150330053_n.jpg 

More photos on my Instagram.
Więcej zdjęć na moim koncie na Instagram.

http://instagram.com/kasiakrzyminska
 






No comments:

Post a Comment

Blog Archive