6/22/2014

Take a few steps back.

 Hello everybody! Hope you are spending a beautiful and creative weekend. But if you need some inspiration, I'm here to show you my latest art journal pages.
 Witajcie! Mam nadzieję, że weekend mija Wam pięknie i kreatywnie. Jednak jeżeli potrzebujecie odrobiny inspiracji to może pomogą Wam moje ostatnie strony w art journalu.



 Sometimes I feel the need to create in the style I used in the past. To take a few steps back and work in a way that makes me feel very comfortable and safe.
 Czasem czuję potrzebę stworzenia czegoś znowu w stylu, który kiedyś był mi bardzo bliski. Chcę po prostu zrobić kilka kroków wstecz i popracować w sposób który daje mi duży komfort i poczucie bezpieczeństwa.

 As you can see, I played with layering most of all. It's not only about paper layers but also layers of watercolor paint and stamps. That always gives my works a very detailed appearance.
 Jak widzicie są tutaj przede wszystkim warstwy. I nie chodzi tylko o warstwy papieru, ale również o warstwy farb i stemplowania. 

 The paint was applied on a very wet paper that was first primed with gesso. When it was dry, I worked with different background stamps using many colors of permanent ink.
 Farbę nakładałam na mokry papier, uprzednio zagruntowany gessem. Kiedy już było mokre zaczęłam zabawę z różnymi stemplami używając kilku kolorów permanentnych tuszów.


 I know I keep saying "try new things and experiment" but I also noticed that staying in your comfort zone can sometimes give you freedom to express yourself without worrying about the techniques.

And what do you feel about it? 
 Wiem, że wciąż powtarzam "próbujmy nowych rzeczy i eksperymentujmy!", ale również zauważyłam że pozostanie czasem w swojej "bezpiecznej strefie" może dodać odwagi i wolności wyrażania siebie, bez obaw o technikę.
A Wy co o tym sądzicie?

http://mixedmediaplace.com/
 

Materials from Mixed Media Place:














5 comments:

  1. That is BEAUTIFUL!!! Love the composition and depth of it

    ReplyDelete
  2. Splendid Article, there are being reading this web site recent days and nights but now document used your time to thank you

    for a records youre the one discussing around.
    Cardsharing Server

    ReplyDelete

Blog Archive