Workshop - another art journal

As you may know, I have a lot of art journals.
Some of them are bought, some made by myself, some are big, others are very tiny.
But there is one kind of journal I still like ("love" may be even a better word) the most - old books.
Jak bym może już wiecie, mam mnóstwo art journali.
Niektóre z nich kupiłam, niektóre zrobiłam sama. Jedne są duże, inne bardzo malutkie. Ale jest jeden rodzaj journala który nadal lubię najbardziej - te w starych książkach.

Altering them and creating inside, on these old thin pages, is just wonderful.
What I want to show you today is another of my art journals made from an old book that one of my friend gave me. It is a sample from my "Thoughts collector" class.
Alterowanie ich i tworzenie na pożółkłych stronach jest po prostu niesamowite.
I dziś chcę Wam pokazać kolejny art jorunal wykonany przeze mnie w starej książce, którą dostałam zeszłego lata od Agnieszki. Wykonałam go jako przykład na warsztacie "Kolekcjoner myśli".


Its cover was originally green and this color totally inspired me. I decided to add some dark red Glimmer Glaze paint and then added some touches of metallic acrylic paint in copper color. But at the end of my work, I decided it needed some gold, too.
Okładki były zielone i ten kolor naprawdę mnie zainspirował. Zdecydowałam dodać trochę ciemnej czerwieni z pomocą Glimmer Glaze i odrobiny miedzianego koloru metaliczną farbą akrylową. Na koniec zauważyłam jednak, że mój nowy art journal potrzebuje też trochę złota.


To create the background I used pieces of papers from 7DotsStudio Nature Walk collection, as well as some scraps of Illumination papers.
Do stworzenia tła wykorzystałam papiery z kolekcji 7DotsStudio - Nature Walk i Illumination.


Hope you like my old book and maybe you'll feel a little bit inspired to make one yourself?
If yes, please do not hesitate! You will love it, I can promise you that.
Mam nadzieję, że podoba Wam się moją książka i może chociaż odrobinę Was zainspirowałam do przygotowania swojej? Jeżeli tak, to naprawdę nie zwlekajcie! Pokochacie to, mogę Wam obiecać.
http://mixedmediaplace.com/

Supplies from Mixed Media Place:
Produkty z Mixed Media Place:
 
 

Comments

  1. Kocham przerabianie starych ksiazek. Dzieki za wspanialy wpis!:))

    ReplyDelete
  2. A ja byłam na tych warsztatach :D i uczyłam się od Czeko robić takie cudeńka. Uczyłam ... bo jeszcze nie umiem. W realu jeszcze piękniejszy ten czekoczynowy artjournal. Warsztaty, jak zawsze u Czeko, super prowadzone

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts