Folk Art Flower on the background.

I know it's not very surprising fact about me, but... I love flowers. I love their colors, shapes of petals, smell and smile that they can give. While creating my stencil TCW493 Folk Art Flower I was inspired by flower mandalas. Can be there something more colorful, beautiful, delicate and harmonious? So I was sketching and doodling for long hours. I created many different versions of it, but finally chose the one that you can use as a stencil:
Wiem, że nie jest to zaskakujące wyzwanie z mojej strony, ale... uwielbiam kwiaty. Kolory, kształty płatków, zapach i uśmiech, który mogą wyczarować w kilka sekund. Kiedy projektowałam maskę  TCW493 Folk Art Flower, inspirowałam się kwiatowymi mandalami. Czy może być coś bardziej kolorowego, urokliwego, delikatnego i harmonijnego? A więc rysowałam, kreśliłam przez kilka długich godzin. Powstało wiele wersji, ale w końcu wybrałam tę, której teraz możecie używać jako maski:


TCW493 Folk Art Flower
Now let me share with you very simple example with background created with this mask:
A oto mały przykład użycia maski do stworzenia tła:








I had some fun creating my own background on delicate and pink Prima paper from Princess collection. I used sprays, watercolor pencils and some Gelatos as well. Folk Art Flower stencil is just perfect for such girly works, but I'm sure it would look great with some browns and navy blue for more musculine pages. Hmm... I need to try! :)
Dobrze się bawiłam tworząc to tło na delikatnym papierze Primy z kolekcji Princess. Użyłam mgiełek, kredek akwarelowych i Gelatosów. Maska Folk Art Flower jest idealna do takich dziewczęcych prac, ale jestem też pewna, że dobrze sprawdzi się z odrobiną brązów i granatu przy bardziej męskich skrapach. Hmm... muszę spróbować! :)

My stencils are at the SPC Trade Show on The Crafter's Workshop booth. How nice! Here is a short video from scrapbook.com showing all of them:
Moje maski są również na SPC Trade Show, na stoisku The Crafter's Workshop. Jak miło! Poniżej krótkie video zrealizowane przez scrapbook.com:

<









Comments

  1. cuuudownie!!!
    GRATULUJĘ Kasiu :*

    ReplyDelete
  2. Incredible, totally in love with your stencils, I need them all!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts