Giveaway winners!

 Hello my sweet friends!! I'm here to announce the lucky winner of my stencil giveaway. But before I do this I need to say to you all who participated:
Witajcie kochani! Przybywam, by ogłosić zwycięzcę mojego maskowego candy. Ale zanim to zrobię muszę Wam wszystkim powiedzieć...

THANK YOU!!
DZIĘKUJĘ!

You wrote here so many nice and encouraging words I can't even describe all these positive feelings and emotions you brought me. You are my greatest motivation to work more and better. I really appreciate that!
Napisaliście tyle cudownych słów, że trudno opisać moc pozytywnej energii jaką od Was dostałam. Jesteście moją najlepszą motywacją do pracy. Bardzo to doceniam!

And the lucky winner is....
A szczęśliwym zwycięzcą jest...

Mona Pendleton!!

Mona, please contact me - czekoczyna@gmail.com

To see who's the winner of my Instagram giveaways click here.
Aby poznać zwycięzcę mojego candy na Instagramie kliknij tu.

***

I created a special board on my Pinterest, where I'm going to collect all the beauties you create using my stencils. Enjoy!
Utworzyłam też specjalną tablicę na Pinterest. Zamierzam na niej kolekcjonować wszystkie piękne prace, jakie tworzycie z wykorzystaniem moich masek. Miłego oglądania!








Comments

  1. Oh my goodness! I am doing the happy dance over here!!!!! I'm so excited and thrilled to have won your incredible prize Kasia!!! I hope I am able to create something as beautiful as your artwork!!! You are so creative and artistic! I love how you work magic with color! Thank you so very much!!!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts