My wind.

This time without too many words. Only two colors, in Tymonsyl's travelling art journal. About wind. Quick and simple. Maybe not exactly in my style, but I think I like it.
Tym razem bez zbędnych słów. Tylko dwa kolory. W wędrującym art journalu Tymonsyl. O wietrze, prosto i szybko. Może nie całkiem w moim stylu, ale myślę że mi się podoba.


{text: My wind. Such a frightening loneliness}


Tymonsyl, maybe you would be interested to see how huge your art journal already is? I'm sure you gonna love it.
Tymonsyl, a może chcesz zobaczyć jak dziś wygląda Twój art journal? Jestem pewna, że bardzo Ci się spodoba.





Comments

  1. Rewelacyjne!!! Mi się podoba. Bardzo.

    ReplyDelete
  2. genialne jak zawsze :) mi takze sie bardzo podoba!! i jestem pewna ze wlascicielka tez bedzie zachwycona :)

    ReplyDelete
  3. najpiękniejszy wiatr jaki widziałam.....

    ReplyDelete
  4. w ekspresyjnym minimalizmie też cię wielbię!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts