...to work boldly.

Hello! How are you spending this beautiful summer day?
I'm feeling great, especially that I had a few days off so I could take a deep breath and relax a bit. When I'm relaxed I feel that special need to create more and try out different things.
That is the story of the work that I'd like to show you today.
Witajcie! Jak Wam mija lato? Mi cudownie, szczególnie że miałam kilka wolnych dni, więc mogłam złapać kilka głębszych oddechów i zrelaksować się. A kiedy jestem zrelaksowana mam ochotę coś stworzyć i spróbować czegoś nowego.
Oto cała historia poniższej pracy: 



This time my inspiration was the art of Sabrina Ward Harrison. I know that I'm very far from this artist but there is a special sparkle in all of her works that I wanted to ignite in myself. And I think I managed to do it.
Tym razem moją inspiracją była sztuka Sabriny Ward Harrison. Wiem, że jestem bardzo odległa od tej wspaniałej artystki, ale jest jakaś szczególna iskra w jej pracach, którą chciałam zobaczyć też u siebie. I myślę, że mi się udało.
 

 I covered my page with gesso and started playing with paints. I would love to tell you step by step what I did here but to be honest, it was just an experiment, simply jumping from one medium to another.
Moją pracę pokryłam gessem i zaczęłam zabawę z farbami. Z przyjemnością powiedziałabym Wam jakie były moje kolejne kroki, ale to był po prostu eksperyment. Zwyczajnie skakałam od medium do medium.

 
It may not be exactly my style and maybe I will never try this technique again (but hey! why not!?), but I'm happy I dared to work a bit differently from my usual process and to work boldly.
That is another reason to love holidays! :)
To może niekoniecznie jest mój styl i być może już nigdy nie zrobię podobnej pracy (ale zaraz, właściwie dlaczego nie?), ale jestem zadowolona, że się odważyłam. I oto kolejny powód by pokochać lato :)

http://mixedmediaplace.com/


Supplies from Mixed Media Place:




Comments

  1. Oh Kasia... that is beautiful!! I Love the colors and softness of it! Just Beautiful! Hope to see more like it indeed.

    ReplyDelete
  2. Zdecydowanie jest w tym magia!

    ReplyDelete
  3. Uwielbiam te kolory, faktury i ulotność...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts