When I don't have enough time...

A small ATC can be sometimes better choice than large canvas. I like both, but it's easier to create ATC when I'm in a hurry, when I don't have space to work, and the strong feeling that I must create something, don't want to leave me.
Malutkie ATC jest czasem lepszą opcją niż duże płótno. Uwielbiam obie możliwości, ale bywa że łatwiej jest usiąść do ATC kiedy się spieszę, nie mam zbyt wiele miejsca do pracy, a silna potrzeba tworzenia nie chce mnie opuścić.




 So this time you can't find here any advanced techniques and exceptionally beautiful supplies. I didn't spent long hours on it and there is no long story behing this ATC. I did it only for pleasure of creating - it's that simple. I hope you enjoy.
A więc tym razem nie znajdziecie tu zaawansowanych technik i wyjątkowo pięknych dodatków. Nie spędziłam nad tym długich godzin i nie ma tu żadnej wspaniałej historii. Zrobiłam je tylko dla samej przyjemności tworzenia - to takie proste. Mam nadzieję, że Wam się podoba.

And one more thing, a small sneak peak:
I jeszcze jedna mała zapowiedź:


Amazing things going on around me, and I can't wait to share with you :)
More photos on my Instagram.
Wspaniałe rzeczy dzieją się wokół mnie i już niedługo się nimi z Wami podzielę :)
Więcej zdjęć na moim profilu Instagram.


Comments

  1. Loooove that sneak and love the ATC too! Would you like to swap sometime? I would be so honored!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts