My diary.

Hi! How are you spending your Monday? To be honest I really don't like Monday, so art journal is the best solution for me.
Today I want to show you one of my recent works in my big art journal.
Jak się macie? Jak mija Wam poniedziałek? Ja szczerze mówiąc nienawidzę poniedziałków. Art journal jest tego dnia moim wielkim wybawieniem.
Dziś chcę Wam pokazać jedną z ostatnich prac w moim dużym art journalu. 



TCW493 Folk Art Flower


I played a bit with my  TCW493 Folk Art Flower stencil. Firstly I sprayed  the background and then started painting using acrylics. The important thing here is that I used two sizes of one stencil. This way the background is more varied and eye catching, but it's still a coherent piece. I also decided to add some black frame so it gives a nice contrast with the colorfull center. 
Tym razem pobawiłam się trochę maską TCW493 Folk Art Flower. Najpierw użyłam mgiełek do stworzenia tła, a potem zaczęłam malować akrylówkami. Kluczem są tutaj dwa rozmiary jednej maski. Dzięki ich użyciu tło jest ciekawsze i bardziej zróżnicowane, ale nadal tworzy jedną spójną całość. Zdecydowałam się również na czarną ramkę, która kontrastuje z kolorowym centrum kompozycji.


Then I started writting with white Sharpie. I always consider art journals as a diaries, so I'm not afraid of describing my feelings in it. Sometimes I even don't need to use too many words. Sometimes a blob of color, specific pattern or design can help me to catch my feelings on paper.
Następnie zaczęłam pisać białym Sharpie. Zawsze postrzegałam swoje art journale jako pamiętniki, a więc nie boję się opisywać w nich swoich uczuć. Czasem nawet nie potrzebuję wielu słów. Czasem wystarczy plama koloru, konkretny wzór lub kompozycja, które ułatwiają mi zatrzymanie moich uczuć na papierze.


And how do you use your art journals? Are they your exercise books - just to try techniques and experiment? Or maybe you like to describe your feelings using colors, just as I do?
A czym art journale są dla Was? Może zeszytami ćwiczeń, gdzie możecie próbować nowych technik i eksperymentować? A może tak jak ja, z przyjemnością opisujecie uczucia kolorem?



Comments

  1. ja jeszcze nie mam swojego art .. bo mi się ciągle wydaje że to niestety nie dla mnie. Ale Twój jest piękny ;)

    ReplyDelete
  2. Awesome as always! So glad I have this stencil!

    ReplyDelete
  3. So very beautiful! Love the mix of vibrant colors with the contrast of black!

    ReplyDelete
  4. cudo :) piekna stronka :) lol :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts