Through the keyhole

 "Through the keyhole" it's the theme of my friend's travelling art journal. And it took me very long to create this page, because I really didn't know what "Through the keyhole" can mean to me and how should I interpret this subject. Because I really don't like to spy, I'm not a secret watcher and I don't like to know other people secrets, though sometimes I have no choice. I really like to observe some behaviors, notice interesting simplicity of everyday occurrence. I think all of us should keep some things only for themselves. And this is what my page is about.
"Przez dziurkę od klucza" to temat przewodni jednego z wędrujących żurnali, który ostatnio trafił w moje ręce. I bardzo długo zajęło mi przygotowanie tej strony, bo po prostu nie wiedziałam co może dla mnie "Przez dziurkę od klucza" oznaczać. Naprawdę nie lubię śledzić innych, nie jestem podglądaczem i nie chcę znać sekretów innych, chociaż czasami jestem zmuszona. Lubię natomiast obserwować pewne zachowania i nie przegapiam urokliwej prostoty codzienności. Myślę, że my wszyscy powinniśmy zostawić sobie czasem coś dla siebie. I o tym właśnie jest moja praca.

Through the keyhole


I created this background using my Trapezoid Flower stencil and Prima Modeling Paste. Hope you like it!
Tło to połączenie mojej maski Trapezoid Flower z Modeling Paste Primy. Mam nadzieję, że Wam się podoba!

TCW949 Trapezoid Flower + ArtBasics Modeling Paste #961411




Comments

  1. I love your design. Great Colors too. You have done a great job
    and I enjoyed it. Thank you Anneke.

    ReplyDelete
  2. Your work is moving to more important subjects and original interpretations...I like this piece as it stands out and not just pretty flowers if you know what I mean...:)

    ReplyDelete
  3. I agree with Honorata. I think you are doing something different, inspiring and interesting. Hugs, Ilana.

    ReplyDelete
  4. Muszę iść znowu do Ciebie na jakieś żurnalowe warsztaty!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts