Haiga?


 Last days I'm so productive that I can't stop creating. Seriously, I never had that feeling before. I can't stop with one work, but must create another and another. I think it's because of some changes that I made, but I will tell you later about them. Below is my work in Timboctou's travelling art journal. The subject was "Haiga". So I had to create short Haiku poem and then illustrate it. Wasn't easy, I can assure you. But I did it and I really like the effect:
Ostatnimi dniami jestem strasznie produktywna. Po prostu nie mogę przestać tworzyć, serio. Nigdy dotąd nie miałam takiego uczucia. Nie mogę zatrzymać się na jednej pracy, muszę robić następną, następną i następną.  Myślę, że powodem mogą być pewne zmiany, które zaszły w moim życiu, ale o nich innym razem :) Poniżej moja praca w żurnalu Timboctou. Tematem była "Haiga", a więc musiałam stworzyć krótkie Haiku i zilustrować je. To nie było łatwe, wierzcie mi. Ale udało mi się i naprawdę lubię te strony.

Art Journal page
Text: {How easly I can forget about eternity. Last picture}



Page is based on paper collage background which I covered with layers of gesso and paint. One of last steps was adding a little bit more diversity with TCW493 Folk Art Flower stencil with brown Distress Ink and stamping with my some of my stamps from The Scrapbook Diaries.
Cała praca bazuje na kolażowej kompozycji pokrytej później warstwami gessa i farb. Jednym z ostatnich etapów było urozmaicenie jej poprzez dodanie wzorów z maski TCW493 Folk Art Flower brązowym tuszem Distress i stemplowanie jednym z moich zestawów stempli z The Scrapbook Diaries.



Hope you like it. I can tell you one thing - you need to try create Haiku. It can be very difficult, but forces you also to think creatively.
Mam nadzieję, że Wam się podoba. Ja mogę powiedzieć jedno - musicie spróbować ułożć Haiku. To może być trudne, ale naprawdę świetnie zmusza do kreatywnego myślenia.

http://www.thescrapbookdiaries.com/product-tag/kasia/
Kasia's Stamp Set 1 - The Scrapbook Diaries
TCW493 Folk Art Flower

Comments

  1. Wspaniałe prace Tworzysz tak przeglądam i jestem pełna zachwytu i podziwu . Ja niestety nie mediuję ale muszę kiedyś się odważyć i spróbować

    ReplyDelete
  2. Love every millimeter of it!

    ReplyDelete
  3. Uwielbiam Twoje prace i dzięki Tobie chcę mieć swój własny journal :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts