Shape of my heart.

Music can be really inspiring and I'm sure most of you - artists already know about it. So what is the most inspiring song for you, and have you ever felt inspired by Sting's music? His "Fields of gold" were very significant to me in some period of my life. So sometimes when I think about Sting and his music I feel nice warmth in my heart. Do you know that feeling?:)
Muzyka może być naprawdę inspirująca i jestem przekonana, że większość artystów się ze mną zgodzi. A więc jaka jest najbardziej inspirująca muzyka dla Was? Czy kiedykolwiek inspirowały was utwory Stinga? Jego piosenka "Fields of gold" była w pewnym okresie mojego życia bardzo istotna dla mnie. Przez to, gdy myślę o jego muzyce  mam bardzo przyjemne odczucia. Znacie to?


Today we got new music challenge on Mixed Media Place blog and our inspiration is Sting's song "Shape of my heart". Is there anybody who doesn't know this track? You need to watch the video to see this amazing room where guys from band are performing: fireplace housing, impressive windows and the light.
Dziś na blogu Mixed Media Place czeka na Was nowe wyzwanie i tym razem szukamy inspiracji w "Shape of my heart" Stinga. Czy jest tu ktokolwiek, kto nie zna tego kawałka? Po prostu musicie obejrzeć teledysk, aby zobaczyć imponujące pomieszczenie, w którym występuje zespół: obudowa kominka, niesamowite okna i światło.



That's not the shape of my heart

This beautiful song turned out to be difficult to relate to for me. But yet - very inspiring.
 Wspaniała piosenka, bardzo inspirująca, a jednak trudno mi się było do niej odnieść.


This art journal spread is not very complicated technically. I just covered it with Art Basics heavy white gesso and added some masking using black gesso and Tattered Lace stencil. Then, I simply had some fun with stamping and doodling - it's that easy but also giving a lot of joy.
Praca nie jest zbyt skomplikowana technicznie. Po prostu pokryłam papier białym gessem z linii Art Bascis i przez maskę Tattered Lace odbiłam wzór czarnym gessem. Potem pozostało mi już to co najprzyjemniejsze - odrobina twórczego szaleństwa z warstwowaniem stempli i prostym rysowaniem. Nic trudnego, ale dało mi wiele radości.





Here you can see other beautiful works from girls from our DT and of course join the challenge.
Tutaj możecie obejrzeć prace pozostałych dziewczyn z DT i oczywiście wziąć udział w wyzwaniu.

http://mixedmediaplace.blogspot.com/2014/09/summer-music-vol3-shape-of-my-heart.html


Supplies from Mixed Media Place/ Materiały z Mixed Media Place:










and...

Kasia's stamp set 1

Comments

  1. I really love what you do. I look forward to seeing next exciting post.

    ReplyDelete
  2. Piękna praca, a piosenki Stinga uwielbiam!

    ReplyDelete
  3. Love the page. I recently discovered you and have been enjoying your videos. Thanks for the inspiration.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts