Somerset Apprentice publication.

 Hello my friends! Yesterday I had that feeling once again, while opening my mailbox. What was waiting there for me was brand new issue of Somerset Apprentice magazine. I quickly flipped through it (well, it wasn't easy as there is a lot of inspiring art inside) and then I found my article! Yes, it's still very excting to me to find my own work in print. 
Witajcie! Wczoraj znowu odnalazło mnie to cudowne uczucie, gdy otwierałam skrzynkę pocztową. Czekał w niej na mnie najnowszy numer magazynu Somerset Apprentice. Szybko przekartkowałam (to nie było wcale łatwe, bo w środku jest mnóstwo inspirujących prac) i wtedy znalazłam mój artykuł! Tak, to wciąż ekscytacja, która dopada mnie gdy widzę moje prace w druku.



Inside you will find some step-by-step instructions that can help you to create art journal page similar to my "Daily longing" work:
W środku znajdziecie instrukcje krok-po-kroku, które pomogą Wam wykonać pracę podobną do mojej "Codziennej tęsknoty":

a daily longing

Thank you Jana for this opportunity once again, and some special thanks for Pasiakowa!!
Dziękuję Janie, za tę możliwość i Pasiakowej za pomoc!!

 



Comments

  1. Zawsze marzyłam o tym by robić scrapki. Jednakże zajęłam się szyciem. Nie żałuje i jestem w roli podziwiacza i podglądacz ;)

    ReplyDelete
  2. wszystko pięknie, tylko GDZIE to kupić???

    no i gratulacje oczywiście!!! :)

    ReplyDelete
  3. That's awesome, Kasia!

    There's an article from me in it too - so I know exactly how proud you must be! I am too! Congrats! Can't wait to get my copy and see your project!

    Claudia x

    ReplyDelete
  4. Moje najszczersze gratulacje! No i uwielbiam twoje prace. Wszystkie :)

    ReplyDelete
  5. Congratulations on your publication in such a prestigious magazine - well deserved indeed. Your class and wisdom (even if at such a young age) is second to none! So glad I have gotten to know you!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts