Why I'm going? - traveller's bracelet

Hi there! Today only a bracelet. It was inspired by Olga Tokarczuk's book "Bieguni". It's about travellers, journeys and constant motion. The thing that really pushed me to create it is the fact that actually not the destination is important but the journey itself. Discovery of this fact was really inspiring.
Witajcie! Dziś tylko bransoletka. Inspirowana książką Olgi Tokarczuk "Bieguni". Opowiada o podróżujących i ciągłym ruchu. W rzeczywistości  do przygotowania  bransoletki naprawdę popchnęło mnie bardzo inspirujące odkrycie. Zauważyłam, że faktycznie nie cel podróży się liczy lecz sama podróż.


{text: Why I'm going? Where I'm going?  What am I?}







Acrylic glaze + wire + Art Ingredients + Prima's metal embellishments + glitter + brads and other tiny treasures.

Comments

  1. Replies
    1. och! Dziękuję Ci bardzo! Ja wciąż nie jestem pewna czy mi się podoba... :)

      Delete
    2. no cóż, jeśli zdecydujesz, że jednak ci nie pasuje, to ja się nią chętnie zaopiekuję ;)

      Delete
  2. Ciekawa bransoletka :-) Nie umiem stwierdzić czy mi się podoba, ale ciekawa jest :-)

    ReplyDelete
  3. może to dziwnie zabrzmi... ale wrzyna się w pamięć! :) to pewnie przez tą intensywną czerwień połączoną z metalem
    ma w sobie życie! tak bym chyba najtrafniej mogła to ująć :)
    poza tym piękna sesja!

    ReplyDelete
  4. Pierwszy raz widzę taką bransoletkę i ... muszę przyznać, że mi się podoba, rozprawiałam nad każdym zdjęciem i muszę przyznać, że jest niezwykła! Osobiście dla mnie dużą rolę odgrywa trwałość łączenia elementów, to czy trzymają się całości na tyle mocno, że przy np zdejmowaniu płaszcza nie zostanie połowa elementów w rękawie :D ale to takie moje osobiste "zboczenie". Połączenie poszczegółnych detali dale tu wrażenie piorunujące... Gratuluję pomysłu i wykonana. Ps. ciekawa jestem jakby wyglądała w innej kolorystyce?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję! W rzeczywistości wszystkie elementy dobrze się trzymają, a noszę ją już miesiąc prawie codziennie. Dosyć mocno zatopiłam wszystkie malutkie "historie" w gel medium. Użyłam dwóch rodzajów, jednego do papierów a drugiego do metalowych elementów. Całość pokryłam jeszcze jedna cienką warstwą, wiec w rzeczywistości nic nawet nie "zaciąga" swetra.

      Delete
  5. Wonderfull! I love bracelets, I think I will follow you and try this kind of art, which is very different from my paper works :-).

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts